سلامت خانواده

رژیم اسرائیل به دنبال آغاز جنگ جهانی سوم است

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش مهر، حجت الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت مقام معظم رهبری و شهدای نیروی هوایی ارتش در دانشگاه شهید ستاری بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی کارکنان نیروی هوایی در مدرسه لباس رسمی می پوشیدند. رفاه حضور یافت و با امام امت بیعت کرد; این نقش نیروی هوایی بود که آن روز در انقلاب اسلامی کار را تمام کرد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور و یارانش افزود: فاجعه شهادت رئیس جمهور و یارانش همه ما را اندوهگین کرده است، اما جا دارد و لازم است که دلایل این حادثه عظیم و عظیم بررسی شود. استقبال میلیونی مردم ایران از شهدا. این حضور و استقبال باید صورت بگیرد.

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: در شهر قم در حالی که فاصله مسجد جمکران تا شهر قم 8 کیلومتر است، کل مسیر مملو از جمعیت بود. این در حالی است که قم جمعیتی ندارد اما بیش از یک میلیون نفر از مردم قم در این تشییع شرکت کردند. در مشهد و تهران وضع همین بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی راز حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت را بررسی کنند چرا که این تشییع در دنیا بی سابقه است.

وی افزود: در حالی که در برخی از کشورهای دنیا اگر رهبری از دنیا برود، مردمشان جشن می گیرند، اما در ایران شاهد بوده ایم پس از رحلت حضرت امام (ره) و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، مردم ما مراسمی برگزار کردند. تشییع جنازه بزرگ

محمدی گلپایگانی با اشاره به انعکاس مراسم تشییع شهدای خدمت در جهان، گفت: بازتاب حضور مردم در دنیا به قدری عجیب بود که در شورای امنیت سازمان ملل متحد، برخی از اعضای آن به رهبری آمریکا ، دشمنان قسم خورده ما هستند، به احترام شهادت رئیس جمهور فقید یک دقیقه سکوت برقرار شد. انجام دادند

وی با بیان اینکه شهدای خدمت الگویی برای آزادی خواهان جهان هستند و دل آزادیخواهان جهان برای آنان شاد است، گفت: شاهد حضور بیش از 90 هیئت خارجی به کشورمان بوده ایم. تسلیت بگویید و کسانی که نتوانستند بیایند پیام همدردی فرستادند. هیئت های سیاسی در سطح روسای جمهور و وزرای خارجه بودند که این مهم است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه آبروی انقلاب اسلامی در همه جای دنیا پیچیده است، گفت: این حادثه در حافظه تاریخی مردم فراموش نخواهد شد و مسئولان نباید اجازه دهند. نور روشن کم شود و قرن ها بدرخشد و این سرزمین را روشن کند. ببخشید.

کسانی که به فکر مذاکره با جهانخواران هستند، قرآن جواب آنها را داده است

وی با بیان اینکه امروز در دنیا جایی نمی یابید که نام این انقلاب و این نظام مقدس به گوش آنها نرسد، تصریح کرد: اخیراً که مقام معظم رهبری شهادت فرزندان و نوادگان آقا را تسلیت گفتند. هانیه، آقای هانیه پاسخ داد که اینها مشکلی نیست و ما تا آخر ایستاده ایم تا بجنگیم و تحمل کنیم.

محمدی گلپایگانی با اشاره به جنایات غزه گفت: بیشتر شهدای غزه زن، کودک و نوزاد هستند. طرح و برنامه رژیم اسرائیل این است که اساساً «انسان» در جهان فقط یهودی هستند و همه باید به آنها خدمت کنند. رژیم اسرائیل در تلاش است تا جنگ جهانی سوم را آغاز کند.

وی خطاب به کشورهای غربی گفت: چرا برای کشتن جنایتکار فریاد حقوق بشر را به آسمان می برید؟ دنیا خواران فقط به فکر خودشان هستند و کسانی که در فکر مذاکره با آنها هستند، قرآن جواب آنها را داده است. «یهودیان از تو راضی نخواهند شد، مگر اینکه فرمانروای خالص آنان باشی».

شایان ذکر است؛ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت صبح امروز (سه شنبه) با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مقامات عالی رتبه کشوری و نیروهای نظامی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ ناصر آراسته، مسئول کمیته آموزش جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوشقلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی سپاه نیروی هوایی و خانواده شهدا حضور داشتند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا