سلامت خانواده

رونالدو: از شکستن رکورد لیگ عربستان احساس غرور می کنم

به گزارش ایرنا، فوق ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان گفت: از اینکه رکورد لیگ عربستان را شکستم بسیار احساس غرور می کنم.

کریستیانو رونالدو پس از شکستن رکورد در لیگ فوتبال عربستان و به ثمر رساندن 35 گل در مصاحبه با سایت لیگ عربستان گفت: این خیلی معنی دارد. این احتمالا یکی از بهترین فصل هایی است که در دوران حرفه ای ام از نظر گلزنی و پاس گل داشته ام.

وی افزود: صادقانه بگویم این کار بسیار مهم است. باید صادق باشم و بگویم که این چیزی نیست که در ابتدای فصل به دنبالش بودم، اما با گذشت زمان متوجه شدم که ممکن است. از این رو این فرصت را دارم که از هم تیمی هایم تشکر کنم، زیرا بدون تیم هیچ کاری به صورت انفرادی ممکن نبود. از اینکه رکورد لیگ عربستان را شکستم بسیار احساس غرور می کنم. این برای من عالی است. احساس خوشحالی می کنم و این به من انگیزه می دهد که فوتبال بازی کنم، هر بار تمرین کنم و آن را ادامه دهم.

فوق ستاره 39 ساله تیم النصر گفت: اهداف هر فصل یکسان است و آن این است که تمام تلاش خود را بکنید و عناوین کسب کنید. در صورت امکان، جمع آوری جام های فردی نیز بخشی از آن است، اما هدف من این است که همیشه همینطور باشم، یعنی کریستیانویی باشم که شما می شناسید. می خواهم در فصل جدید تمام تلاشم را برای رسیدن به اهداف با النصر و تیم ملی پرتغال انجام دهم. حفظ سطحی که دارم همان چیزی است که به دنبال آن هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا