سلامت خانواده

روایت بازدید از دورترین مرکز بهداشت در جنوب تهران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا علیایی منش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، مرکز بهداشت پیوست، خانه های بهداشت خانلقزیوان و تمیز حسن آباد فشافویه ری از شهر دیدن کرد.

وی در خصوص این بازدید گفت: پنجمین بار است که به منطقه حسن آباد سفر می کنم فشافویه سه بار به مرکز خدمات جامع سلامت حسن آباد، خانه های بهداشت و شهرک صنعتی شمس آباد 2 بار مراجعه کردم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: این اداره کل در جنوب استان تهران و دورترین منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرستان ری واقع شده است. ارائه خدمات بهینه در این بخش مورد توجه رئیس دانشگاه بوده و شاهد حضور معاون توسعه و سایر مسئولین دانشگاه در حسن آباد بوده است. م. مشکلات و کمبودهای گذشته آمار و امروز شاهد بازسازی و توسعه کامل زیرساخت های فنی، پذیرش، داروخانه، آزمایشگاه، تجهیز مرکز زایمان و افزایش خدمات در این مرکز شبانه روزی هستیم.

وی ادامه داد: این مرکز 24 ساعته پاسخگوی نیازهای بخش بزرگی از مردم با توجه به شرایط و محدودیت های منطقه است، هرچند همچنان کمبودهایی وجود دارد که دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان ری پیگیر رفع آن هستند. با افزایش تعداد پزشکان و پرستاران. و سایر بهورزان شاهد شرایط مساعدتری نسبت به گذشته برای ارائه خدمات درمانی در مرکز هستیم.

اولیایی منش با اشاره به بازدید از مراکز بهداشتی درمانی گفت: در ادامه از مراکز بهداشتی درمانی خانلقزیوان و تمیز و مرکز بهداشتی وابسته به حسن آباد فشافویه در روستا بازدید کردیم خانلق شاهد شروع ساخت و ساز برای افزایش ساختمان این مرکز بهداشتی هستیم. همچنین عملکرد همکاران بهورز و مشکلات آنان، شاخص های بهداشتی روستا، جمعیت تحت پوشش، وضعیت بهداشتی منطقه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور مسئولان بخشداری حسن آباد در این بازدید گفت: حمایت و مساعدت مسئولان محلی حسن آباد فشافویه نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف سلامت و بهداشت داشته است و در این راه از زحمات شورای اسلامی، بخشداری و شهرداری و سایر نهادها و حامیان سلامت این منطقه تشکر می کنم.

علیایی منش افزود: خوشبختانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با مدیریت دکتر امینی در مسیر توسعه و بهبود زیرساخت ها و عملکرد مراکز خدماتی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا