علمی و فناوری

رهبر انقلاب خواستار پیشرفت عمیق کشور در زمینه هوش مصنوعی شدند

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)رهبر انقلاب در اولین دیدار اعضای هیات دولت چهاردهم گفتند: امروز هوش مصنوعی با سرعتی خیره کننده در حال پیشرفت است، یعنی انسان ها از سرعتی که این فناوری عجیب در دنیا پیدا کرده، شگفت زده شده اند. خب، دستگاه های ما، حالا دستگاه های مختلف ما، نظامی و غیرنظامی، از هوش مصنوعی استفاده می کنند و از آن بهره برداری می کنند، اما اجازه ندهید این ما را گول بزند.

وی گفت: در بحث هوش مصنوعی امتیازی نیست که از آن بهره برداری شود، لایه های عمیقی دارد، این فناوری باید در آن لایه ها تسلط پیدا کند. آن لایه ها متعلق به دیگران است. اگر نتوانید لایه‌های عمیق و متنوع هوش مصنوعی، این فناوری را فراهم کنید، فردا یک ایستگاه مانند ایستگاه اتمی، آژانس اتمی می‌سازند، برای هوش مصنوعی که الان دارند، آماده می‌شوند که اگر به آن ایستگاه برسید. ، باید در استفاده از هوش مصنوعی در قسمت خاصی مجوز بگیرید، حق ندارید در قسمت دیگری از آن به این صورت استفاده کنید.

رهبر انقلاب افزودند: مردم باهوش دنیا به دنبال این چیزها هستند. فرصت طلبان و قدرت طلبان دنیا یک آژانس هوش مصنوعی ایجاد می کنند، آن وقت اجازه عبور از این منطقه را به شما نمی دهند. باید به فناوری های عمیق و عمیق این موضوع یعنی لایه های زیرساختی رسید. باید لایه های زیرساختی هوش مصنوعی در کشور را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا