سلامت خانواده

رشد نرخ باروری در 15 استان کشور – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک جوانان جمعیت و حمایت از خانواده در نشست ستاد جمعیت جوانان وزارت بهداشت بر پیگیری ساخت و بهره برداری متاهل تاکید کرد. خوابگاه های زوجین در سراسر کشور و تصریح کرد: برای این امر قانون، امکانات و بودجه در نظر گرفته شده است که وزارت بهداشت باید از این تسهیلات و بودجه در لایحه دولت استفاده کند.

وی همچنین بر لزوم افزایش بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به منظور اعطای تسهیلات مسکن به دانشجویان متاهل تاکید کرد.

بانکی پور همچنین اصلاح نرخ بیمه زایمان طبیعی و ناباروری را مهم دانست و اظهار داشت: بیمه ناباروری یکی از خدمات ارزنده ای است که به دلیل کمبود بودجه شاهد تاخیرهایی بودیم که باید این روند اصلاح شود و در جلسات اردوی جوانان وزارت بهداشت، نمایندگان بیمه تامین اجتماعی و سلامت نیز باید حضور فعال داشته باشند.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است: وزارت بهداشت باید بر تامین غذا و سلامت دهک های پایین پافشاری کند چرا که نسل سالم و قوی هزینه های ما را در آینده بسیار کاهش می دهد.

نشست اردوی جوانان جمعیت وزارت بهداشت امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شکیبا محبی تبار، دبیر ستاد ملی جوانان جمعیت، فاطمه محمدبیگی، رئیس جمعیت و خانواده برگزار شد. فراکسیون حمایت، امیرحسین بانکی پور، رئیس کمیسیون مشترک جمعیت حمایت از جوانان و خانواده و دبیر و اعضای این اردو امروز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ در محل ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا