رشد منفی تعداد گردشگران در سالجاری/ هدف گذاری جذب گردشگر از روسیه و چین

Anoushirvan Mohseni Bandpi روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در وزارت بهداشت گفت: “کشورهایی که دارای تجربه در گردشگری بهداشتی هستند نیز توانسته اند در بازاریابی نیز موفق شوند.” اگر گردشگری بهداشتی این کشور از مزیت نسبی برخوردار باشد ، به دلیل مجهز شدن بیمارستانهای مجهز ، پزشکان توانمند و تسهیل کننده کار در این زمینه است. پیوند مفقود این کار جمعی موضوع برندسازی گردشگری بهداشتی بوده است.
وی افزود: ایران یکی از 5 کشور برتر در زمینه گردشگری بهداشت است و افزود: ایران دارای مزایای رقابتی بسیاری در این زمینه از جمله هزینه خدمات درمانی برای گردشگران و توانایی کارشناسان داخلی است.
Mohseni Bandpi مجدداً تأکید کرد: “شورای مدیریت بهداشت تشکیل شده است ، اما به مدت سه سال متوقف شده بود و ما تصمیم گرفتیم در این جلسات شرکت کنیم. ترویج ، ترویج ، بازاریابی و پذیرش مسافر مسافر بیمار توسط تسهیل کنندگان انجام می شود و بیمار قبل از ورود به بیمارستان و مدیریت سلامت و بهداشت و درمان ، از وزارت میراث دریافت می کند.
معاون وزیر میراث فرهنگی تأکید کرد: 50 ٪ هتل ها در مشهاد و 50 ٪ از گردشگران این کشور نیز برای سفرهای زیارتی به ایران می آیند و بیشتر دفاتر گردشگری ما در پایتخت قرار دارند. کیش ، اصفهان و شیراز نیز بالاترین دفاتر گردشگری را در رتبه بعدی دارند.
وی گفت که اروپایی ها ایران را قرمز اعلام کرده اند. بنابراین هدف ما جذب گردشگران از هند ، چین و روسیه است. برنامه ریزی شده است که با معرفی ظرفیت های ایران در همه ابعاد ، با مشاور گردشگری در برخی از کشورها آزمایش شود.