سلامت خانواده

رشد اقتصادی کشور با تقویت گردشگری سلامت/ معرفی ظرفیت های درمانی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا وابسته به جهاد دانشگاهی پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، آماده پذیرش بیماران بین المللی از سراسر جهان است. این مجوز گامی کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات بین المللی این مرکز و ارتقای جایگاه کشور در زمینه درمان های تخصصی محسوب می شود.

علی صادقی تبار، مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر پسر سینا گفت: برای اخذ مجوز واحد بین المللی بیمار از وزارت بهداشت، تمامی مراحل استاندارد و مقررات مربوطه را به دقت رعایت کردیم و با رعایت تمامی شاخص های مورد نیاز موفق به کسب امتیاز بالا شدیم. این مجوز به ما این امکان را می دهد که خدمات پزشکی خود را با استانداردهای بین المللی به بیماران نابارور از سراسر جهان ارائه دهیم.

وی افزود: بر اساس این مجوز بیماران بین المللی می توانند با اطمینان کامل از کیفیت خدمات مرکز ابن سینا از کلیه امکانات و خدمات درمانی با استانداردهای جهانی بهره مند شوند. تعرفه خدمات پزشکی ما به صورت شفاف در سایت مرکز درمان ناباروری ابن سینا منتشر شده است و بیماران می توانند با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنند.

صادقی تبار همچنین به تأثیر این مجوز در ارتقای جایگاه کشورمان در حوزه درمان های فوق تخصصی ناباروری اشاره کرد و گفت: دریافت این مجوز نه تنها به ما کمک می کند تا به عنوان یک مقصد درمانی قابل اطمینان در سطح بین المللی شناخته شویم، بلکه همچنین جذب بیماران بین المللی و تقویت صنعت گردشگری درمان کشور است. این موضوع به رشد اقتصادی کشور کمک می کند و ظرفیت های پزشکی و درمانی ایران را به دنیا معرفی می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مجوز یکی از معیارهای مهم برای معرفی مراکز درمانی در سطح جهانی است. در ایران تنها تعداد محدودی از مراکز درمانی این مجوز را دریافت کرده اند که نشان دهنده اهمیت و اعتبار ویژه این گواهی است.

رئیس مرکز درمان ناباروری ابن سینا در پایان تاکید کرد: اخذ این مجوز این امکان را به ما می دهد تا با ارتقای کیفیت خدمات و معرفی تخصص خود به سطح بین المللی به یکی از قطب های درمان ناباروری در جهان تبدیل شویم. امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و ارائه خدمات با کیفیت بتوانیم درمان های تخصصی خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین شرایط به بیماران بین المللی ارائه دهیم و سهم خود را در ارتقای جایگاه کشور در حوزه پزشکی و درمان های تخصصی بیفزاییم. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا