سلامت خانواده

رسالت سنگین داروسازان در روزهای سخت تحریم – خبرگزاری مهر خبر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندیوی با صدور پیامی با تبریک روز داروساز، نقش داروسازان را در زنجیره سلامت فرد و جامعه مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: به برکت دانش این قشر فرهیخته می توان به برکت سلامتی در بیماران

متن پیام وزیر بهداشت

در پنجم شهریور ماه، محمد بن زکریای رازی داروساز، پزشک و شیمیدان به دنیا آمد. آشنایی ایرانی است که همواره مورد تکریم جامعه پزشکی و خصوصا داروسازان عزیز بوده و گوهر به شمار می رود. تارک جامعه علمی کشور می درخشد.

بی شک داروسازان نقش مهم و ارزشمندی در زنجیره سلامت فرد و جامعه دارند و به برکت دانش این قشر فرهیخته می توان به برکت سلامتی در بیماران دست یافت.

فعالان عرصه پزشکی به عنوان حلقه ای مهم در زنجیره درمان و سلامت کشور به ویژه در این روزهای سخت که تحریم های ظالمانه و همه جانبه دشمنان، اقتصاد، سلامت و اراده ملت شریف ایران را نشانه رفته است. آنها مسئولیت سنگینی دارند. از این رو توجه به صنعت دارو برای پرکردن کارنامه پرافتخار جامعه داروسازی با حمایت از استعدادهای بیشمار و درخشان در عرصه داروسازی و محققان کشورمان بیش از پیش ضروری است. مبادله از قبل به میدان بیاورید.

این روز فرخنده را برای داروسازان زحمتکش کشور که در عرصه دانش، تولید، توزیع و داروسازی مستمر به مردم خدمت می کنند، آرزومندم. تبریک می گویم و امیدوارم با کمک محققان و داروسازان سرزمین عزیزمان، شاهد موفقیت های چشمگیرتری باشیم و با افزایش ظرفیت صنعت، علاوه بر التیام بخشیدن به آلام، در تولید دارو و تامین مواد اولیه نیز شاهد باشیم. بیماران، در این زمینه به مرزهای خودکفایی خواهیم رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا