بهداشت و درمان

راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، دومین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست برگزار شد. توسط رئیس پارک فناوری پردیس.

در ابتدای این نشست امینرضا خالکیان، دبیر نمایشگاه به برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون پرداخت و به تشریح فعالیت کمیته های رویدادهای جانبی نمایشگاه پرداخت.

در ادامه نمایندگان سازمان های وزارت بهداشت، حراست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی به تشریح این موضوع پرداختند. روند اقدامات انجام شده

نمایندگان بخش خصوصی در حوزه تجهیزات پزشکی ضمن بیان دیدگاه ها و برنامه های خود برای برگزاری پربار و حضور حداکثری اعضای تشکل های خود در این نمایشگاه، خواستار حمایت ویژه نهادهای مرتبط در این نمایشگاه شدند.

در ادامه این جلسه مقرر شد نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت بهداشت و همچنین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طی 4 روز نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام کنند. این نمایشگاه با هدف پاسخگویی و رفع موانع مخاطبان در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و ارائه راهنمایی می باشد. اجرای قانون جهش تولید ضروری است.

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری رویدادهای داخلی و بین المللی در حاشیه نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین المللی بود. همچنین مقرر شد صندوق نوآوری و شکوفایی میزان و نحوه حمایت مالی از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه را اعلام کند.

در ادامه مصوبات مقرر شد نماینده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در خصوص پیگیری ارائه تخفیفات ویژه در اجاره زمین برای این دوره از نمایشگاه اقدام لازم را انجام دهد.

مهدی صفری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه در پایان گفت: قطعا با حمایت همه دست اندرکاران حوزه سلامت برگزاری این نمایشگاه از نظر کمی و کیفی ارتقای چشمگیری خواهد داشت. “

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث از 9 اردیبهشت لغایت 1 خرداد 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا