سلامت خانواده

راهکارهای درمان سردرد با طب سنتی در خانه / کدام خوراکی ها میگرن را فعال می کنند؟

سیاوش گلاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روش های درمان سردرد در طب سنتی با بیان اینکه انواع سردرد از نظر طب سنتی به چهار گروه سردرد تقسیم می شود، اظهار داشت: سردرد در طب سنتی به چهار گروه تقسیم می شود. سادوی، نسخه ی نمایشیبه دو دسته بلغمی و صفراوی تقسیم می شود، گفت: هر کدام از سردردهای ذکر شده علائم مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه راهکارهای ارائه شده در طب سنتی برای کاهش درد و بهبود علائم برای هر فردی متفاوت است، افزود: قرار دادن دست و پا در آب گرم می تواند در کاهش سردرد موثر باشد و از ماساژهای نقطه ای در ناحیه دست و گردن استفاده شود. برای بهبود سردرد موثر باشد.

این متخصص طب سنتی بهترین راه برای کاهش سردرد را استراحت کافی عنوان کرد. برای درمان سردرد، افراد می توانند چند تکه چوب دارچین را پودر کرده و سپس به آن آب اضافه کنند و مایع خمیری ایجاد شده برای آن را چند دقیقه روی پیشانی و شقیقه های خود قرار دهید.

گلاری وی ادامه داد: زنجبیل یکی از موادی است که مصرف آن می تواند التهاب رگ های خونی را کاهش دهد و افراد می توانند ریشه زنجبیل را در آب جوش خیس کرده و بخورند، همچنین می توانند با ترکیب پودر زنجبیل و آب خمیر مایع درست کنند. شکلی بسازید و روی پیشانی خود قرار دهید.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از سردردهای میگرنی رنج می برند از مصرف خیارشور، قارچ، فلفل قرمز، اسفناج، زیتون، ماست و انواع سس ها پرهیز کنند، گفت: استفاده از کمپرس سرد و نوشیدن آب زیاد ساده ترین راه برای بهبود علائم است. . سردرد محسوب می شود.

یک متخصص طب سنتی گفت: ماساژ روغن آویشن و رزماری وی افزود: جوشاندن روغن روی پیشانی و شقیقه ها نیز می تواند به تسکین سردرد کمک کند اسطوخودوس در یک کاسه کوچک آب و سپس استنشاق بخار ایجاد شده راه دیگری برای درمان سردرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا