پرورش اندام

راز تناسب اندام جنیفر لوپز (خواننده مشهور آمریکایی) چیست؟

راز تناسب اندام جنیفر لوپز چیست؟ چگونه به این بدن دست یافت و توانست آن را حفظ کند؟ بسیاری از مردم آرزو می کنند که مانند جنیفر لوپز، هر روز اندام آنها بهتر و جذاب تر از روز قبل به نظر برسد.

برای اینکه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید، این مقاله در مورد ویتامین را دنبال کنید که شامل توصیه های جنیفر لوپز، رژیم غذایی و نوع ورزش است. اگر فکر می کنید بزرگ شدن باسن و تغییر فرم بدن فقط با جراحی امکان پذیر است، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

راز تناسب اندام جنیفر لوپز چیست؟

برای بسیاری از افراد تناسب اندام جنیفر لوپز در این سن عجیب است. اما راز شادابی، سلامت و تناسب اندام جنیفر لوپز چیست؟

او همیشه توصیه می کند که خود را دوست داشته باشید. به جای درگیر شدن در ذهنیت دیگران در مورد ظاهر خود، از دیدن چهره و اندام خود لذت ببرید و شاد و راضی باشید. زیرا این احساس فوق العاده در تمام بدن شما منعکس می شود و شما را واقعا زیبا می کند.

همچنین اعتقاد بر این است که وقتی شخصی برای سلامتی خود وقت بگذارد و از جسم و روح خود مراقبت کند، می تواند به بهترین نحو از اطرافیان خود مراقبت کند و شادی و حس خوبی را به زندگی آنها ببخشد.

ورزش یکی از اولویت های زندگی اوست و به شدت معتقد است که ورزش کلید شادابی، شادی و تناسب اندام است. جنیفر لوپز همیشه به ورزش منظم و رژیم غذایی سالم پایبند است. این سلبریتی اصلاً رژیم های خودسرانه نمی گیرد. به سراغ تمرینات ورزشی غیر اصولی و بی هدف نمی رود.

تناسب اندام جنیفر لوپز

جنیفر لوپز چگونه وزن کم کرد؟

جنیفر نه تنها به خاطر بازیگری روی صحنه شهرت دارد، بلکه یک ورزشکار بسیار حرفه ای است و سبک زندگی سالمی را دنبال می کند و افراد زیادی از او برای ورزش و زندگی الگوبرداری می کنند.

اگر اخیراً او را دیده اید، وزن زیادی از دست داده است و خودش می گوید: «الان در لاغری هستم». خانم لوپز کاهش وزن خود را به ورزش زیاد، تمرینات طولانی مدت برای برنامه کاری آینده و رژیم غذایی بسیار سالم نسبت می دهد.

جنیفر لوپز از یک رژیم غذایی سخت پیروی می کند که کاملاً سالم و بدون غذاهای فرآوری شده است و بر مصرف پروتئین و در عین حال محدود کردن کربوهیدرات ها تأکید دارد. علاوه بر این، او بارها اعلام کرده است که از نوشیدنی‌های الکلی و کافئین پرهیز می‌کند و در عوض حتماً روزانه ۷ لیوان آب می‌نوشد. در واقع تناسب اندام جنیفر لوپز نتیجه همه این موارد است.

جنیفر لوپز برای ورزش و تمرین چه می کند؟

جنیفر یک ورزشکار تمام عیار است. وقتی می گوییم او یک ورزشکار است، منظورمان فقط دویدن روی تردمیل یا رقصیدن نیست. اگر به برنامه تمرینی او نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که تمرینات او در واقع ترکیبی از جلسات قلبی شدید با تمرینات قدرتی سنگین و تمرینات رقص زیاد است که باعث درخشش او در این سن شده است.

مربیان شخصی جنیفر، آقای داد رومرو و دیوید کرش آنها در مورد برنامه تمرینی خود گفتند: جنیفر تقریباً 4 جلسه تمرینی یک ساعته در هفته دارد و هر جلسه تمرین برای یک گروه عضلانی است و تمرینات بدنسازی و تناسب اندام جنیفر لوپز علاوه بر پیلاتس یا تمرین با وزنه بدن شامل تمرین نیز می شود. با وزنه های بسیار سنگین

تمرین رقص، بخشی جدایی ناپذیر از تمرینات جنیفر لوپز

خود جنیفر در مورد هنر زیبای رقص می گوید: “رقص همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است و وقت گذاشتن برای تمرین رقص شدید راز خوشحالی من است.”

این خواننده ادامه داد: وقتی اعتماد به نفسم پایین است می رقصم، هجوم اندورفین ها و احساسات مثبت و شادی ناشی از تمرین رقص چیزی است که با هیچ چیز در دنیا عوض نمی کنم!

راز تناسب اندام جنیفرراز تناسب اندام جنیفر

جنیفر لوپز چگونه تمرین می کند؟

جنیفر قبل از شروع ورزش آب می نوشد. زیرا بدن را هیدراته نگه می دارد و احساس خستگی در هنگام ورزش را از بین می برد. جالب است بدانید که او تمرینات ورزشی خود را با دویدن، دوچرخه سواری، رقص و بوکس ترکیب می کند.

جنیفر در برنامه ورزشی خود سه روز در هفته تمرینات قدرتی انجام می دهد. برنامه تناسب اندام جنیفر لوپز به گونه ای است که با رقص و ورزش های مختلف می تواند اندام خود را خوش فرم نگه دارد.

آموزش قدرت

کلید عضله سازی تمرینات قدرتی و بدنسازی است. تمرینات بدنسازی باعث رشد ماهیچه ها و افزایش حجم عضلات مورد نظر می شود. بهترین تمرینات برای ایجاد یک باسن برجسته که جنیفر نیز از آنها استفاده می کند، شامل این تمرینات است:

  • چمباتمه زدن
  • بلندها
  • ددلیفت
  • پل هیپ
  • گام بردارید

اگر می خواهید بدنی مانند جنیفر بسازید، باید یک برنامه تغذیه ورزشی مشخص و هدفمند داشته باشید. شما می توانید همین الان با کارشناسان و مربیان ما مشورت کنید و برنامه غذایی و ورزشی خود را دریافت کنید.

استفاده از دمبل یا نوارهای مقاومتی

تمرینات قدرتی تاثیر زیادی ندارد مگر اینکه با اضافه بار همراه باشد. البته این بدان معنا نیست که شما به وزنه های بسیار سنگین نیاز دارید. دمبلی را انتخاب کنید که تا حدودی برای شما سنگین باشد (اما در حد ظرفیت شما) و به تدریج وزن این دمبل ها را افزایش دهید. دمبل ها و وزنه ها عضلات باسن شما را به چالش می کشند و باعث رشد و حجیم شدن آنها می شوند.

رژیم غذایی جنیفر لوپزرژیم غذایی جنیفر لوپز

برنامه تمرینی جنیفر برای ساختن باسن برجسته

تمرکز بر روی عضلات پشت و باسن از ضروریات برنامه تناسب اندام جنیفر لوپز است. البته او روی تمام عضلاتش کار می کند. برای ساختن اندامی متناسب نیاز به انجام یک سری حرکات و درگیر کردن عضلات مختلف بدن است. حرکات زیر یکی از مهمترین تمریناتی است که لوپز برای فرم دادن به باسن انجام می دهد.

  • برگشت سیمی
  • هالتر هیپ تراست
  • روی کیک خم شد
  • دمبل به عقب برمی گردد

رژیم غذایی جنیفر لوپز

قبل از هر چیز باید بدانیم که جنیفر برنامه خاصی برای تغذیه خود دارد. رژیم غذایی او سرشار از پروتئین، سبزیجات، چربی های سالم و البته کربوهیدرات های پیچیده است. او هیچ وعده غذایی را از برنامه روزانه خود حذف نمی کند. او هرگز به خودش سخت نمی گیرد و به اندازه کافی غذا می خورد. همچنین تقریبا تمام غذاهایی که می خورد ارگانیک است.

این چهره معروف از وعده های غذایی سالم و مغذی مانند سالمون و سالاد سبزیجات با سرکه، کلم بروکلی، کدو تنبل، فلفل، کلم، کینوا، مرغ پخته، سیب زمینی شیرین و تخمه کدو استفاده می کند. او از کربوهیدرات، دسر، کافئین و الکل در رژیم غذایی خود اجتناب می کند. همچنین او همیشه میان وعده های خود را از میان میوه ها و سبزیجات تازه انتخاب می کند.

حرف پایانی

ساخت اندامی متناسب و خوش فرم به سبک جنیفر لوپز، با رعایت رژیم غذایی مناسب و برنامه تمرینی مشخص امکان پذیر است. در این مقاله درباره برنامه تناسب اندام جنیفر لوپز صحبت کردیم و نکات مربوط به برنامه تغذیه و تمرین او را توضیح دادیم.

منابع: جهان شهری

منبع:سلامت جو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا