سلامت خانواده

رئیس اتاق ایران در پیامی تسلیت گفت

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، صمد حسن زاده، رئیس اتاق ایران به همراه اعضای هیات رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق ایران در پیامی این ضایعه را به ملت ایران و مردم غیور ایران تسلیت گفت. آذربایجان شرقی که آخرین میزبان سید ابراهیم رئیسی بود.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند و از آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شد و از آنان کسانی هستند که منتظرند و آن را تغییر ندادند.

شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و یارانش در سانحه سقوط بالگرد غم و اندوه فراوانی را در دل ملت ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی ایجاد کرد که هرگز فراموش نخواهد شد.

عزیزان و بزرگوارانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند همگی عالی بودند و فقدان آنها ضایعه بزرگی است که جبران آن نیازمند تلاش بازماندگان و همکارانشان است.

ملت ایران قدردان خدمات آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم و سایر یاران شهید ایشان و مردم استان آذربایجان شرقی که در این حادثه جان باختند، حضرت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده فقیه و امام جمعه تبریز و آقای ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را از دست دادند، در این ضایعه بزرگ عزادارند.

هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق ایران این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ایران و مردم غیور آذربایجان شرقی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می نماییم. درجات شهدای این فاجعه را بالا ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا