سلامت خانواده

رئال بهترین تیم دنیاست

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایرنا، لیونل مسی در گفتگو با اینفوبای به سوالات جنجالی پاسخ داد. یکی از این سوالات این بود که به نظر او بهترین تیم حال حاضر جهان کدام تیم است. مسی بی شرمانه اضافه کرد که در دوران حضورش در بارسلونا به روان درمانی نیاز داشت: “قبل از آن هرگز روان درمانی نکرده بودم و هیچ تمایلی نداشتم.” حقیقت این است که من اصلا علاقه ای نداشتم. من یک آدم درونگرا هستم و همه چیز خوب و بد را درون خودم میریزم. اما وقتی به روان درمانی رفتم احساس خیلی خوبی داشتم و خیلی به من کمک کرد.

لیونل مسی در مصاحبه با Infobae به سوالات جنجالی پاسخ داد. یکی از این سوالات این بود که به نظر او بهترین تیم حال حاضر جهان کدام تیم است.

این بازیکن آرژانتینی با تمجید از رئال مادرید پس از پیروزی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند در ومبلی، گفت: رئال مادرید از نظر نتیجه بهترین است. اما از نظر نحوه بازی من شخصا معتقدم که منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بهترین است و فکر می کنم هر تیمی که گواردیولا در آن حضور داشته باشد یک تیم خاص است و دلیل این امر سبک فوتبال است. ، مربیگری و بازی در تیم های تحت رهبری وی.

وی افزود: بنابراین از نظر نحوه بازی منچسترسیتی و از نظر نتیجه، رئال مادرید بهترین است.

لئو همچنین اسرار کوچکی در مورد زندگی روزمره خود مانند چت کردن با نیمار و لوئیس سوارز فاش کرد و گفت: “ما یک گروه سه نفره داریم. فکر می کنم نیمار نام گروه را “Sudaca/ واژه ای ناخوشایند برای مهاجران آمریکای لاتین” گذاشته است. این گروه زمانی که با هم در بارسلونا بازی کردیم و هنوز پابرجاست.

جام جهانی 2026

مسی هنوز حضور خود در جام جهانی 2026 را تکذیب یا تایید نکرده است. کاپیتان آلبی سلسته نیز در این باره گفت: همه چیز به احساس، قدرت بدنی و میزان صادق بودن من با خودم بستگی دارد. من باید تصمیم بگیرم که آیا می توانم رقابت کنم و به هم تیمی هایم کمک کنم یا نه.

وی همچنین از احساس خود نسبت به قهرمانی در جام جهانی قبلی گفت و افزود: زندگی ادامه دارد. باید در پاریس می ماندم و به پیروزی ادامه می دادم. اکنون چالش دیگری در تیم ملی داریم و باید یک بار دیگر قهرمان کوپا آمریکا شویم. اما وقتی همزمان قهرمان جهان شدیم، انگار همه چیز را گرفته بودم.

مسی بی شرمانه اضافه کرد که در دوران حضورش در بارسلونا به روان درمانی نیاز داشت: “قبل از آن هرگز روان درمانی نکرده بودم و هیچ تمایلی نداشتم.” حقیقت این است که من اصلا علاقه ای نداشتم. من یک آدم درونگرا هستم و همه چیز خوب و بد را درون خودم میریزم. اما وقتی به روان درمانی رفتم احساس خیلی خوبی داشتم و خیلی به من کمک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا