علمی و فناوری

دوربین ویندوز ۱۱ بروز می‌شود

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)احتمالا مایکروسافت به زودی ویژگی های پیشرفته ای را به تنظیمات دوربین ویندوز 11 اضافه خواهد کرد. در نسخه 26120.1542 ویندوز 11، مایکروسافت ویژگی های پیشرفته ای را به تنظیمات دوربین اضافه کرده است که بهره وری را در ویندوز افزایش می دهد. اما برای دسترسی به آن، فقط نصب نسخه آزمایشی اینسایدر کافی نیست.

بیلد 26120.1542 ویندوز 11 تغییرات عمده ای ندارد. اما یکی از افشاگران موفق به کشف برخی از ویژگی های پنهان شده است. وی به قسمت تنظیمات پیشرفته دوربین در صفحه تنظیمات ویندوز 11 اشاره کرد.

با توجه به اسکرین شات های منتشر شده توسط این افشاگر، تنظیمات پیشرفته دوربین به توسعه دهندگان، کاربران و سازندگان محتوا اجازه می دهد تا از چندین برنامه برای دسترسی همزمان به دوربین استفاده کنند. در حال حاضر در ویندوز 11 تنها از یک اپلیکیشن می توان برای دسترسی به دوربین استفاده کرد.

تنظیمات پیشرفته دوربین دو گزینه دارد: دوربین چند برنامه ای و حالت اولیه دوربین. این گزینه ها به طور پیش فرض غیرفعال هستند. کاربرانی که می خواهند چندین اپلیکیشن به دوربین دسترسی داشته باشند باید گزینه اول را فعال کرده و برای رفع مشکلات دوربین به گزینه دوم مراجعه کنند.

قابلیت جدید ویندوز 11 برای توسعه دهندگان مخفی است و باید با استفاده از ابزار ViveTool و فعال سازی شناسه های 49575624 و 50292326 و سپس راه اندازی مجدد سیستم فعال شود. احتمالا مایکروسافت تنظیمات پیشرفته دوربین را به زودی برای عموم منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا