اخبار سلامت

دستاوردهای دولت شهید رئیسی در صنعت دارویی

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، سید حیدر محمدی درباره اقدامات انجام شده در حوزه سلامت در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی اظهار داشت: اقدامات بسیار بزرگی در حوزه سلامت انجام شد که از جمله آنها می توان به افتتاح 17 خط جدید دارویی و … اشاره کرد. رونمایی از چندین داروی دانش بنیان، اجرای طرح داروار در سال 1401، تولید بسیاری از محصولات دانش بنیان با فناوری پیشرفته (هایت) در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله شتاب دهنده های خطی، دستگاه های سی تی اسکن، دستگاه‌های الکتروشوک، ونتیلاتورهای تنفسی، دستگاه‌های بیهوشی، دستگاه‌های دیالیز پزشکی تخصصی و بسیاری از لوازم دیگر مصرف با تلاش شرکت‌های دانش بنیان و حمایت بی‌بدیل آنها انجام شد.

وی افزود: حمایت های ایشان در توسعه امنیت غذایی و دستورات و رهنمودهای مکرر در خصوص لزوم ارتقای امنیت غذایی و اطلاع رسانی دسترسی مردم به غذای سالم و کمک همه نهادها برای تامین و افزایش دسترسی مردم به غذای سالم را فراموش نکنید. در آخرین روزهای سال 1402. ما نداریم

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: پیگیری‌های مکرر رئیس‌جمهور فقید کشورمان برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان و توصیه به اولویت‌بندی سلامت مردم و تامین دارو، تجهیزات و شیر خشک به دستگاه‌ها و دستورات مکرر برای پرداخت فوری اعتبارات سلامت بخش و بسیاری از حمایت های دیگر او باعث شد تا دو بار جای خالی بودن او را احساس کنیم.

محمدی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران قطعا دوستی بی بدیل و مجاهدی بزرگ را از دست داد و امیدوارم در کنار خداوند متعال و شهدا آرام بگیرند. در پایان از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان، هیئت همراه و عزیز ایشان و مردم عزیز ایران صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا