سلامت خانواده

در کنار مردم جنگ زده لبنان هستیم/ ارائه خدمات پزشکی به جنگ زدگان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو ، پیرحسین کولیوند شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه در کنار مردم مظلوم و جنگ زده لبنان هستیم، اظهار داشت: کمک های درمانی و امدادی هلال احمر انجام شده است. به مردم لبنان پس از حملات وحشیانه اسرائیل. .

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مجروحان حملات اسرائیل به لبنان به کشورمان منتقل شده اند، افزود: خدمات درمانی خوبی به این افراد داده شد و خوشبختانه این افراد مداوا شدند.

رئیس هلال احمر با بیان اینکه علاوه بر کمک رسانی، ارسال اقلام بیولوژیکی، غذایی و دارویی نیز با تمام توان و توان انجام شده است، تاکید کرد: با فدراسیون هلال احمر و صلیب سرخ و نماینده سازمان ملل متحد. درباره جنایات اسرائیل در لبنان و غزه به تفصیل. صحبت هایی شده است.

کولیوند تصریح کرد: تمامی اقدامات و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی مستند، ثبت و ضبط شده است. بین المللی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راه کشورهای زیادی را با خود همراه کرده ایم، گفت: کشورهای زیادی در این زمینه با ما همکاری می کنند و در سوریه نیز پایگاه امداد، بیمارستان سیار و فرودگاه اورژانس راه اندازی کرده ایم تا بتوانیم آن را تامین کنیم. کمک به مصدومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا