علمی و فناوری

در مسیر حسین (ع) با خرید ارز اربعین از آیگپ

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)به گزارش روابط عمومی IGP، کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل شرکت IGP اعلام کرد: برای رفاه حال زائران در ایام اربعین حسینی، خدمات آفلاین ثبت نام برای تهیه ارز اربعین را با شعار در مسیر حسین (ع) ارائه کرده ایم. ) به کاربران.

حاجی رحیمیان در ادامه افزود: بانک پارسیان که یکی از بانک های اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای تامین ارز اربعین است، سرویس آفلاین عرضه ارز اربعین را در بستر پیام رسان «IGP» به متقاضیان ارائه کرده و مقرر شده است که اربعین زائران امسال در سوم شهریور ماه اقدام به خرید آنلاین ارز زیارت و دریافت خدمات آنلاین بانک پارسیان در این زمینه از طریق بستر IGP خواهند کرد.

زائران می توانند با مراجعه به پیام رسان آیگاپ، وارد کردن اطلاعات و احراز هویت و طی مراحلی که در جزیره (سرزمین خدمات آیگاپ) به طور کامل اطلاع رسانی می شود، میزان ارز و همچنین شعبه بانک مورد نظر خود را انتخاب و پس از واریز وجه و دریافت رسید، به شعبه انتخابی رفته و ارز خود را دریافت کنید.

مدیرعامل آی جی پی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام برای رفاه حال زائران انجام شد تا بتوانند ارز مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند. لازم به ذکر است ثبت نام برای خرید ارز زیارتی برای هر زائر حداکثر تا مبلغ 200 هزار دینار عراقی امکان پذیر خواهد بود. همچنین فروش ارز فقط به زائران بالای پنج سال (متولدین 1397/01/06 و قبل از آن) تعلق می گیرد.

متقاضیان می توانند پیام رسان ایگپ را از طریق بازارهای داخلی (کافه بازار، مایکت و …) دانلود و نصب کنند و یا مستقیماً به آدرس https://d.igap.net/arzpr مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا