سلامت خانواده

درخواست وزیر بهداشت ارمنستان از عین الهی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر آناهید آوانسیان وزیر بهداشت ارمنستان ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و یارانش در سانحه هلیکوپتر گفت: ارمنستان رئیس جمهور فقید ایران را رئیس جمهور خود می داند و می داند. خود در این بدبختی شریک می شناسد.

وی نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران را دارای محصولات ارزشمند و باکیفیت دانست و با اشاره به تمایل ارمنستان برای تعامل بیشتر با کشورمان در حوزه سلامت، افزود: نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی در سال 1396 برگزار می شود. ایروان در پایان ماه اوت امسال. توانمندی جمهوری اسلامی ایران در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی، علاقه ما هستیم شرکت های ایرانی نیز باید در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت گفت: مردم ارمنی یکی از قدیمی ترین مردم هستند بیشترین و فداکارترین مردمی هستند که در نقاط مختلف ایران زندگی می کنند و مشترکات زیادی بین دو ملت ایران و ارمنستان وجود دارد.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت ارمنستان به کشورمان در سال 1401 افزود: امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک بین وزارتخانه های بهداشت، توافقات قبلی در قالب برنامه اجرایی برنامه ریزی شده به سرعت اجرایی شود. از دو کشور.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا