اخبار سلامت

درخواست وزارت بهداشت از سازمان استخدامی برای جذب 88000 نیرو

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، سیف الله مرادی با بیان اینکه طی سه سال گذشته 36 هزار پرسنل در وزارت بهداشت بازنشسته شده اند، اظهار داشت: در سه سال گذشته مجوزی به وزارت بهداشت داده نشده است. جایگزینی پرسنل بازنشسته همراه با ارائه مشخصات و محل استقرار نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد مجوز استخدام نیروهای جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیروی مورد نیاز پروژه های جدید بهداشتی شامل تخت بیمارستانی، پروژه های بهداشتی و اورژانسی که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای طرح های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می شود به 52 هزار و 400 نیروی انسانی در حوزه های مختلف نیاز داریم که به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده ایم و این سازمان هم اکنون در حال انجام است. بررسی آن

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی استخدام 25 هزار نیروی انسانی است اما نیاز امسال ما 52 هزار و 400 نفر و همچنین برای جایگزینی نیروهای بازنشسته 36 هزار نفر (در مجموع 88 هزار نفر) است و تلاش ما این است که برای تامین نیروی انسانی با اخذ مجوز از سازمان های مرتبط الزامی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا