درخواست داروهای کمتر؛ واکنش بیماران به افزایش قیمت ها
هادی احمدی به خبرهایی که به نقل از “از هر 10 مشتری داروسازی” پاسخ داد ، 3 نفر با دیدن قیمت قطع می شوند “: متأسفانه ، برخی از آژانس های خبری و رسانه ها بخشی از بحث هستند که مصاحبه کننده با هدف جذب است مخاطب و رسانه های خارجی از این نوع اخبار سوءاستفاده می کنند و این مصاحبه من با یکی از سازمان های خبری اتفاق افتاده است.
مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران اظهار داشت: در مصاحبه با این خبرگزاری ، من صریحاً ذکر کرده ام که به دلیل اصلاح قیمت برخی از موارد دارویی که به درستی توسط سازمان غذا و دارو اعمال می شود ، تعدادی از افرادی که به آنجا می روند داروخانه برای داروخانه. به عنوان مثال ، برخی از موارد دارویی که توسط پزشک نوشته شده است ، به عنوان مثال ، 5 بسته ، بسته های کمتری مانند 2 را درخواست می کنند ، در حالی که در ابتدای تصحیح قیمت بین سیستم بیمه و غذا و پزشکی مشکلی وجود داشت.
احمدی در ادامه اظهار داشت که اگر تصحیح قیمت انجام نشود ، تولیدکنندگان با مشکل روبرو می شوند و مجبور بودند برخی داروها را فوراً وارد کنند.
یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران همچنین گفت: بیمه و به ویژه بیمه تأمین اجتماعی باید در پوشش بیمه دارویی پشتیبانی لازم را داشته باشد تا افراد پرداخت جیب کمتری داشته باشند و باید نقص خود را برطرف کنند.
احمدی گفت که بیمه تأمین اجتماعی از نظر پرداخت داروخانه ها بدترین بیمه است و اظهار داشت: “متأسفانه ، این بیمه 7 ماه تأخیر در پرداخت داروخانه ها و داروخانه ها دارای مشکلات بسیاری بوده است.”
وی گفت: برخی از داروها ، از جمله “Plavix” ، پوشش بیمه ای کمتری دارند که بیمه هنوز مقصر است زیرا آنها باید بر اساس نسخه ، قیمت داروخانه را بپردازند و در مورد مارک دارویی تصمیم نگیرند و با تصمیم خود روند بیماری را انجام دهند. تغییر نکنید
پایان پیام/