سلامت خانواده

درخواست استخدام 88 هزار نفر در وزارت بهداشت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله مرادی با بیان اینکه در سه سال گذشته 36 هزار پرسنل در وزارت بهداشت بازنشسته شده اند، گفت: در سه سال گذشته مجوز جایگزینی نیروهای بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده است. و مکاتبات لازم به همراه ارائه مشخصات و جانمایی نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد مجوز استخدام نیروهای جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیروی مورد نیاز پروژه های جدید بهداشتی شامل تخت بیمارستانی، پروژه های بهداشتی و اورژانسی که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه های جدید حوزه سلامت که در سال جاری افتتاح می شود، به 52 هزار و 400 نیروی انسانی در حوزه های مختلف نیاز داریم که به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده ایم و می باشد. در حال حاضر توسط این سازمان بررسی می شود.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی استخدام 25 هزار نیروی انسانی است اما نیاز امسال ما و همچنین جایگزینی نیروهای بازنشسته به ترتیب 52 هزار و 400 و 36 هزار نفر است و تلاش ما بر این است که با اخذ مجوز نیروی انسانی مورد نیاز را تامین کنیم. از سازمان های مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا