سلامت خانواده

داروهای گیاهی چینی عوارض درمان سرطان را کاهش می دهد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو به نقل از سلامتی D News، محققان اخیرا گزارش دادند که گروه کوچکی از 24 بیمار پس از مصرف YIV-906 عوارض جانبی کمتری را از درمان سرطان تجربه کردند. راست روده (روده) مجرب.

به گفته محققان، YIV-906 بر اساس یک درمان 1800 ساله برای بیماری های معده است که ترکیبی از شیرین بیان، خرما، گل صد تومانی و گیاه است. قاشق است

«یونگ چی چنگ، یکی از محققان دانشکده ییل کنتیکتگفت: این مطالعه اولین نمایش اثربخشی YIV-906 در کاهش مسمومیت گوارشی ناشی از شیمی درمانی و پرتودرمانی است که پتانسیل این دارو را در بهبود کیفیت زندگی بیمار و افزایش اثربخشی درمان نشان می دهد.

برای مطالعه فاز 2 چهار ساله، قبل از عمل جراحی، به بیماران کپسول YIV-906 همراه با شیمی درمانی و پرتودرمانی داده شد.

در زمان جراحی، حدود 17 درصد از بیماران به درمان سرطان خود پاسخ کامل یا تقریباً کامل داشتند، در حالی که میزان بقای کلی پنج ساله 82 درصد بود.

تنها دو مورد اسهال شدید در بین بیماران گزارش شده است. YIV-906 برای کاهش عوارض جانبی مانند اسهال، خستگی و حالت تهوع در نظر گرفته شده است.

دکتر سوزان هیگینزمحقق ارشد و استاد رادیولوژی درمانی و مامایی گفت: ما چیزی نداریم. از جمله مشکل جدی در رابطه با دارو نداشتیم و بیماران دریافتند که دارو به صورت قرص بسیار آسان و قابل تحمل است.

محققان افزودند افرادی که YIV-906 مصرف می کنند ممکن است بتوانند دوزهای شدیدتر شیمی درمانی و پرتودرمانی و درمان سرطان خود را تحمل کنند. موثرتر کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا