سلامت خانواده

خط تولید یک شرکت داروسازی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، پس از دریافت اولین گزارش از بروز برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز صفاقی یک شرکت داروسازی در هفدهم خردادماه، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت. ادارات کل تخصصی مرتبط سازمان. غذا و دارو و دستور توقف تولید، توزیع و مصرف کل سری تولید این محصول تا انجام آزمایشات دقیق تری در کشور صادر شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرده است که همزمان برای بررسی دقیق تر، بلافاصله دو تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان در زمینه فرآیندهای تولید و آزمایشگاه ها جهت بررسی های لازم در خصوص گزارش گزارش شده به محل تولید اعزام شدند. مشکلات و به محض مشخص شدن نتیجه بررسی ها اطلاع رسانی مقتضی خواهد بود. در مورد آن خواهد بود.

همچنین این سازمان به عنوان عالی ترین نهاد نظارتیسقوط و ناظر کیفیت محصولات سلامت محور و سلامت مردم را خط قرمز خود می داند و به هیچ وجه از آن عدول نمی کند. سازمان غذا و دارو بنا به دستور رئیس سازمان وظیفه خود می‌داند که الزامات کیفی تخصصی را به‌طور جدی و بدون ملاحظه رعایت کند. در باره همه محصولات باید تحت نظارت و اقدامات قانونی مناسب انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا