سلامت خانواده

خط تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت داروسازی متوقف شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، پس از دریافت اولین گزارش ها مبنی بر بروز برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی در 26 خردادماه، بررسی موضوع. به سرعت در دستور کار ادارات کل تخصصی مرتبط قرار گرفت. سازمان غذا و دارو اعلام و دستور توقف تولید، توزیع و مصرف کل سری های ساخت این محصول تا انجام آزمایشات دقیق تر در کشور صادر شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ در عین حال برای بررسی دقیق تر، بلافاصله دو تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان در زمینه تولید و فرآیندهای آزمایشگاهی جهت بررسی های لازم با توجه به مشکلات گزارش شده به محل تولید اعزام شدند و به محض اعلام نتایج بررسی ها. تعیین شده، اطلاع رسانی مقتضی در این خصوص انجام خواهد شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه این سازمان برترین نهاد تنظیم کننده است سقوط و ناظر کیفیت محصولات سلامت محور و سلامت مردم عزیز را خط قرمز خود می داند و به هیچ وجه از آن عدول نمی کند، وظیفه خود می داند که در خصوص نظارت بر کلیه الزامات کیفی تخصصی را در نظر بگیرد. محصولات به طور جدی و بدون هیچ ملاحظه ای داده ها و اقدامات قانونی مناسب انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا