بهداشت و درمان

خسارت تصادفات در کشور دو برابر بودجه وزارت بهداشت است

Alireza Raisi ، روز یکشنبه 23 مارس ، در یک کنفرانس خبری در مورد “بدون تصادف” در ساختمان وزارت بهداشت گفت: “مواردی وجود دارد که همه ما با آنها سر و کار داریم ، مانند حوادث ترافیکی ، مانند ما همیشه شاهد هستیم.”

وی افزود: “هیچ حادثه ای نمی تواند بسیار مهم باشد ، اما باید ادامه یابد.” به همین دلیل ، ما موضوع را به سه بخش تقسیم کرده ایم.

ریزی گفت: “ما می توانیم حداقل 4000 کشته را کاهش دهیم.”

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: “ما در فرهنگ رانندگی مشکل داریم.” بنابراین ما در خیابان های تهران ساعت 9 شب وضعیت خطرناکی را می بینیم.

ریزی گفت: “مسئله فقط جاده نیست و فرهنگ رانندگی مهم است.” بنابراین ، با رانندگی به درستی ، می توان تعداد حوادث ترافیکی را کاهش داد.

وی گفت: “من معتقدم که با همان وضعیت اتومبیل و جاده هایی که داریم ، می توان تصادفات ترافیکی را کاهش داد.”

معاون وزیر بهداشت گفت: مهمترین عامل در کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای در کشور ، قانون بازدارنده است. زیرا ، قوانین ما بازدارنده نیستند.

وی افزود: “نباید از این قانون مستثنی باشد ، و این شامل مسئولیت و غیره نیز می شود.”

Raisi ادامه داد: با وضعیت فعلی ، ما نمی توانیم امیدوار باشیم که ترافیک و حوادث جاده ای را کاهش دهیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: “من قول می دهم که اگر قوانین رانندگی در کشور بازدارنده باشد ، حداقل 5 ٪ از تلفات کاهش می یابد.”

وی افزود: “هر مرگ در کشور حدود 2 میلیارد تومانس و 2 درصد از مرگ ما در جاده ها زیر 5 سال است.”

Raisi ادامه داد: اولین جراحات ناشی از مرگ و میر ، مرگ و میر ، جراحات مغزی است.

وی افزود: “کلاه ایمنی اجباری برای موتورسواران باید اجباری باشد ، زیرا بیشترین تلفات موتورسیکلت موتور سیکلت است.”

ریزی گفت 5 ٪ از موتورسیکلت های کشور فرسوده شده اند.

معاون بهداشت معاون وزارت بهداشت خاطرنشان كرد: میران به احتمال زیاد توسط راننده آسیب دیده است زیرا كمربند ایمنی برای راننده اجباری است. بنابراین ، قوانین رانندگی باید بازدارنده باشد.

ریزی در ادامه به برنامه سه ساله وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات ترافیکی اشاره کرد و افزود: “فرهنگ فقط مربوط به اطلاعات و آگاهی نیست ، بلکه مجموعه ای از مقررات است که می تواند منجر به اصلاح رفتار شود.”

معاون وزارت بهداشت گفت: “تفاوت بین اسکنر این تصادف با سایر پیشاهنگان نیست که همه مقامات به کار خود رسیده اند.”

وی گفت: “متأسفانه ، خودروسازان این کشور خیلی پاسخگو نیستند و اصلاً خوب نیست.”

RAISI ادامه داد: وزارت بهداشت مصمم است ، تیم در این طرح تشکیل شده است تا حادثه را ادامه دهد و تجزیه نشود.

وی افزود: در کشور ما دو هفتم دوربین کنترل رانندگی وجود دارد که نیمی از آنها شکسته است. “

ریزی گفت: “ما امیدواریم که در طی سه سال گذشته کاهش ترافیک و حوادث جاده ای از جمله جاده ها ، قوانین ، اتومبیل ها و غیره را بهبود بخشیم.”

وی گفت: “ما امیدواریم که رسانه های ملی کار کنند.”

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: “حداقل در وزارت بهداشت ، ما این اسکن را ترک نخواهیم کرد.”

وی گفت: “یکی از راه های کاهش تصادفات ترافیکی افزایش حمل و نقل عمومی است که باعث افزایش ایمنی سفر می شود.” متأسفانه ، در ایران ، فرسودگی اتوبوس های حومه 2 ٪ و شهر شهری 2 ٪ است.

ریزی گفت: “وقتی وسایل نقلیه عمومی ما ایمن نیستند ، چگونه به آنها اعتماد کنیم.”

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد که موتور سیکلت در تصادفات ترافیکی 2 ٪ ، 2 عابر پیاده و راننده 4.9 درصد است. 5 ٪ از تصادفات ما حومه شهر است.

وی افزود: “مرگ یک صحنه 5 درصدی ، یعنی ماشین امنیت مناسبی ندارد و شدت مرگ زیاد است.” در حین انتقال به بیمارستان ، 2 ٪ و 2 ٪ در اورژانس جان باختند.

معاون وزیر بهداشت گفت: 2 ٪ حوادث ترافیکی در کشور ما زنان و 2 درصد مرد هستند.

وی افزود: 2 ٪ از مرگ و میر ناشی از تصادفات ترافیکی در هشت استان رخ می دهد.

Raisi ادامه داد: استان ایلام کمترین میزان در مورد حوادث ترافیکی است.

وی افزود: دو برابر بودجه وزارت بهداشت ، آسیب ها تصادف است.

Raisi افزود: 2 تا 5 درصد از تصادفات ترافیکی در کشور از معلولیت و صدمات نخاعی رنج می برد.

وی سهم بخش بهداشت و درمان منابع بیمه سوم را اعلام کرد و گفت: “متأسفانه ، این هزینه برای درمان حوادث ترافیکی در کشور هزینه شده است که هیچ پولی برای جلوگیری از پیشگیری وجود ندارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا