سلامت خانواده

خدمت رسانی هلال احمر به بیش از 230 هزار نفر در مرزها

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید سلیمی درباره ارائه خدمات هلال احمر در مرزها گفت: داوطلبان هلال احمر در استان های خوزستان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و ایلام به ارائه خدمات مختلف می پردازند. خدمات رسانی در پایانه های مرزی به زائران اباعبدالله الحسین(ع)الف) در ایام اربعین 1403، داوطلبان جمعیت هلال احمر در 9 پایانه مرزی از جمله دوغارون، داشت می رفت، ریندان، تمرین کنیدخسروی، باشماق، مهران، چذابه و شلمچه در قالب طرح زائر یار و با استفاده از 92 ویلچر برقی و معمولی اقدام به جابجایی زائران سالمند، بیمار و ضعیف کردند.

وی افزود: سازمان داوطلبان از ابتدا تا بیستم صفر با همکاری جمعیت هلال احمر استان های مرزی 6 هزار و 550 متر مربع کانکس مهربانی و 325 متر مربع تونل سرد در پایانه های مرزی پرتردد راه اندازی کردند. و با نصب پنج دستگاه مه پاش 52 دستگاه را تعمیر و مستقر کرد مه پاش دستی فضای مساعدی را برای زائران و به دور از خطر گرمازدگی ایجاد کرد.

رئیس سازمان داوطلبان تصریح کرد: شش ماشین لباسشویی و چهار چرخ خیاطی در برخی پایانه های مرزی برای شستشوی البسه، تعمیر کوله پشتی و البسه زائران فعال بوده است.

سلیمی ادامه داد: تست رایگان قند و فشار خون، مشارکت در اسکان زائران، مشارکت در ارائه خدمات سرپایی به زائران، توزیع نذورات در موکب ها و پایانه های مرزی نیز از دیگر اقدامات داوطلبان هلال احمر در ایام اربعین حسینی بود.

وی با اشاره به برخی اقلام توزیع شده توسط خیرین در این ایام در مرزها گفت: توزیع 20 هزار ماسک، 40 هزار نسخه بروشور آموزشی، 5 هزار بطری آب معدنی و 20 هزار پرس غذای گرم از دیگر فعالیت های داوطلبان هلال است. . قرمز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا