خدمت رسانی به 3000 نفر در جنگ 12 روزه/میانگین رسیدن آمبولانس در تهران 17 دقیقه

محمد اسماعیل تاواکولی امروز در یک کنفرانس خبری با رسانه های رسانه ای به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سه میلیون سرویس اضطراری در استان تهران سال گذشته انجام شده است. 25 ٪ از مأموریت های اضطراری این کشور در تهران انجام می شود و تعداد مأموریت های اضطراری ترافیک تهران طی سال گذشته 8 ٪ افزایش یافته است. امسال 550،000 مأموریت انجام شده است که 90،000 نفر از آنها مأموریت ترافیکی بوده است. سال گذشته ما در آمبولانس 80 تولد موفق داشتیم و با بیش از 1300 نفر که ایست قلبی داشتند ، به زندگی بازگشتیم. بیشتر مأموریت های هوایی نیز در استان تهران انجام شده و نزدیک به 400 پرواز انجام شده است.
وی با اشاره به این سرویس در اربین ، افزود: استان تهران به عنوان بازوی اجرایی بخش بهداشت در مرزهای مهران و شلامچه با مردم و بیش از 2،000 بیمار و در محمد زخمی شده و در مشهاد نزدیک به 600 نفر دریافت کردند.
وی گفت: ما در تلاش هستیم تا در شرایط اضطراری قبل از بیمارستان ، که در بخش اورژانس پیشرو که در آن خدمات پزشکی فوریت های پزشکی قرار گرفته است ، کاهش دهیم.
وی گفت: 1700 مأموریت و 10،000 مأموریت روزانه در مواقع اضطراری پیشرو انجام می شود. ما در حال توسعه یک دونده اضطراری در مکان های شلوغ هستیم و برنامه اضطراری قبیله ای را در دشت لار راه اندازی کرده ایم و مکانی برای ایجاد ناوگان در دشت لار وجود دارد.
Tavakoli گفت: در طول جنگ 12 روزه ، حدود 3000 نفر در استان تهران خدمت می کردند که در طی آن 5 آمبولانس ، دو پایگاه و مرکز پیام شهری آسیب دیده بودند که کمتر از 12 ساعت به چرخه خدمات بازگشتند. چندین نفر از جراحات شنوایی رنج می بردند و نیروهای اضطراری در 293 امتیاز در استان تهران در طول جنگ حضور داشتند. این جنگ 12 روزه تجربه زیادی برای ما داشت و ما را به رشد و رشد در زمینه خدمات و عملیاتی که قبلاً انجام نداده بود ، سوق داد. شرکای اضطراری در زمینه عملیات قدرتمند هستند.
وی گفت: بخش خصوصی نیز معادل ناوگان بخش دولتی آمبولانس است و اظهار داشت: در جنگ 12 روزه ، بخش خصوصی وارد چرخه خدمات شد و سهم عمده ای در حفظ سلامت عمومی داشت.
رئیس سازمان اضطراری تهران درباره میانگین زمان ورود اضطراری گفت. موتورها نیز زیر 12 دقیقه وارد صحنه می شوند.
وی گفت: “قیمت بالای ملک در تهران به ما این امکان را نمی دهد که ملک را بخریم و از طرف دیگر پایگاه اضطراری نقش مهمی در ارائه خدمات ندارد و صرفاً یک مکان استراحت است ، اما به زودی ما اولین سوپراسپرت را در غرب تهران ، با 7 آمار ، 7 موتور و یک اتوبوس آمبولانس می سازیم.”
تاواكولی خاطرنشان كرد كه كمبود جدی در زمینه منابع مالی ، پایگاه ها و منابع انسانی بر نحوه ارائه خدمات ما تأثیر خواهد گذاشت. در استان تهران ، ما 400 پایه ، 4000 منبع انسانی داریم که سعی کرده ایم در سالهای اخیر این کمبود را برطرف کنیم. در حال حاضر ، 3500 نفر خدمات ارائه می دهند و ما 565 آمبولانس داریم که 110 آمبولانس لغو و 500 کاستی و 240 موتور سیکلت دارند.
رئیس سازمان اضطراری تهران اظهار داشت که ما روزانه 11000 مخاطب و 3800 ماموریت داریم ، اظهار داشت: در بازار تهران ما از موتور چهار چرخ محرک استفاده کرده ایم و سه موتور سیکلت و دونده را تنظیم کرده ایم که مطابق با جمعیت بین 4 تا 7 امتیاز است. در مترو ، در صورت ارائه استانداردها نیز حضور خواهیم داشت ، اما در همه ایستگاه ها عوامل اضطراری داریم.
Tavakoli همچنین در مورد آزار و اذیت تلفنی گفت: با کمک رسانه ها و قوه قضاییه ، تعداد آزار و اذیت از 16 ٪ به 3 ٪ افزایش یافته است ، اما گاهی اوقات در طول هفته افزایش می یابد. در سال 1403 ما بیش از 200،000 متجاوز تلفن داشتیم.
تاوکولی در پاسخ به سؤالی از خبرنگار Tasnim در مورد اضطراری زنان ، گفت: “در زمینه اضطراری زنان ، ما 7 پایه زن داریم که هدف ما از 20 پایگاه زنان است. اکنون برخی از فارغ التحصیلان در حال ورود هستند که در آن زمان به چرخه عملیات وارد می شوند. ما سعی می کنیم در ماه های آینده سه پایه اضطراری زنان ایجاد کنیم.
در پاسخ به سؤال دیگر ، تاسنیم همچنین در مورد تغییر لباس نیروهای عملیاتی اضطراری توضیح داد: جلساتی برای تغییر لباس نیروهای عملیاتی در 10 قطب برگزار شد و همكاران دیدگاه خود را ارائه دادند و تغییر لباس به زودی اعلام می شود و مردم و همكاران در مورد این تغییرات بازخورد مثبتی داده اند.
پایان پیام/