علمی و فناوری

خداحافظی گوگل با بخش Library

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)گوگل با خروج از تب Library در اپلیکیشن Photos، تب جدیدی به نام Collections را معرفی کرد. گوگل ادعا می کند که تب جدید پیدا کردن عکس ها را آسان تر از همیشه می کند.

طبق بیانیه گوگل، تب Collections همه آلبوم های شما را در یک مکان جمع می کند و بسته به محتوای عکس ها پوشه های جدیدی مانند افراد، حیوانات خانگی، اسناد و مکان ها ایجاد می کند.

تغییرات جدید Google Photos احتمالاً مطابق با اضافه شدن دستیار Ask Photos است که ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل قبلاً گفته بود تابستان امسال منتشر خواهد شد.

برگه جستجو در Google Photos دوباره طراحی شده است و کاشی های تصویر قبلی با لیستی از گزینه های پیشنهادی مانند اسکرین شات، سلفی و منوها جایگزین شده است.

تب جدید مجموعه ها همان سبک شبکه ای را در نمایش تصاویر حفظ می کند. این تغییر در حال حاضر برای همه کاربران اندروید و iOS در حال اجرا است، اما احتمالاً چند هفته طول می‌کشد تا در همه دستگاه‌ها فعال شود.

کاربران می توانند با رفتن به برگه مجموعه ها و کلیک بر روی گزینه آلبوم ها بین نماهای مختلف مانند همه، اشتراک گذاری شده با من و آلبوم های من جابجا شوند. پوشه‌های Favorites و Trash در بالا نمایش داده می‌شوند، Google می‌گوید دو کاشی باقی‌مانده ممکن است بر اساس آنچه بیشتر با آن کار می‌کنید تغییر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا