سلامت خانواده

خبر خوش برای پرستاران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرخندی وی بیان کرد: با پیگیری های فراوان توانستیم از طریق فرمولی میزان اضافه کاری پرستاران را اصلاح کنیم و افزایش چشمگیری داشته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران گفت: از زمانی که وارد دولت شده ایم پیگیر مطالبات پرستاران بوده ایم و حداقل 3 بار در جلسه هیات دولت این موضوع را با رئیس جمهور مطرح کردیم. وی همچنین بر دلایل مربوط به تحقق سریعتر مطالبات تاکید کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مبالغ قبلی در دو مرحله (مرحله اول 7 همت و مرحله دوم 2.5 حمت) بابت مطالبات معوقه پرستاران پرداخت شد، افزود: بسیاری از پرداختی های پرستاران 8 تا 9 ماهه بوده است. عقب ماندگی و تأخیر، اما توانستیم معوقات را پرداخت کنیم و به طور میانگین آن را به ابتدای سال 1403 رساندیم، یعنی از مهر 1402 این مطالبات اصلاح شده و زمان پرداخت به دانشگاه های علوم پزشکی رسیده است. به ژوئن رسیده است.

ظفر خاندی وی با یادآوری اینکه جلسات زیادی با سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در خصوص اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران برگزار کردیم، گفت: در این زمینه نتایج مثبتی حاصل شده و میزان اضافه کاری در سال جاری اعلام خواهد شد. یک تا دو روز آینده با پیگیری های فراوان توانستیم از طریق فرمولی میزان اضافه کاری پرستاران را اصلاح کرده و به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا