سلامت خانواده

خبر خوش از وضعیت دریاچه ارومیه

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به روند احیای دریاچه ارومیه و توجه ویژه رئیس جمهور شهید به احیای دریاچه ارومیه این دریاچه و اعطای اختیارات ویژه به استان از سوی وی، گفت: تکمیل کانال بادین آباد به عنوان آخرین پروژه سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه که با تلاش جدی دولت سیزدهم تکمیل شد، پروژه های سخت افزاری برای احیای دریاچه ارومیه به پایان رسید. عملیات احیای دریاچه ارومیه نیز به پایان رسیده است.

وی اجرای طرح های نرم افزاری احیای دریاچه ارومیه را از جمله تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین آبیاری عنوان کرد و افزود: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی باید توجه ویژه ای به اجرای برنامه های نرم افزاری در سطح دریاچه ارومیه داشته باشد. روند احیای دریاچه ارومیه

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه همچنین به تاثیر بارندگی های اخیر، مدیریت منابع آبی، رهاسازی آب از سدها و جلوگیری از برداشت غیرمجاز در بهبود وضعیت دریاچه اشاره کرد و اظهار داشت: یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب آب در سال آبی جاری برای دریاچه ارومیه با برنامه ریزی و مدیریت منابع آبی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون مترمکعب آب به سمت دریاچه هدایت شده است.

معتدیان با اشاره به احیای تالاب های اقماری دریاچه ارومیه در دولت سیزدهم تصریح کرد: با مدیریت آب رها شده از سدها و تامین حق آبه لازم، تالاب های اقماری دریاچه ارومیه احیا و 85 میلیون مترمکعب آب برداشته شده است. به تالاب ها رها شده اند.

مدیران باید امید را در جامعه افزایش دهند

غرفه آذربایجان غربی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی با ارائه مستندات و اطلاعات شفاف بر اساس اطلاعات لازم از دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم; افزایش امید در جامعه

معتمدیان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، از حضور ارزشمند مردم قدرشناس ایران اسلامی و بویژه استان آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشتی که در مناطق مختلف استان برگزار می شود قدردانی کرد و افزود: تا مردم سیزدهم در روزهای پایانی این دولت با ارائه خدمات حداکثری و تلاش شبانه روزی راه شهدای خدمت را ادامه خواهند داد و اجازه هیچگونه وقفه ای در روند خدمت رسانی به مردم نخواهند داد.

وی همچنین به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از امروز آغاز شد و پس از احراز صلاحیت ها، تبلیغات کاندیداها از سوم خرداد آغاز شد و در نهایت 17 تیرماه روز برگزاری انتخابات بود. انتخابات انتخابات خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی مهم ترین ماموریت وزارت کشور در حوزه سیاسی در یک ماه آینده را برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت مدیریت زمان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 1394 به صورت رسمی انجام شد. ستاد انتخابات استان تشکیل و مقدمات برگزاری انتخابات در سطح کشور و استان نیز فراهم شده است. تهیه شده است.

معتمدیان همچنین بر فراهم شدن زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است و در صورت نیاز به منظور تسهیل در روند رای گیری اقدامات لازم انجام خواهد شد. افزایش تعداد شعب و ارائه تسهیلات مورد نیاز.

نهادهای مختلف موظفند تا حد امکان با ستاد انتخابات استان همکاری کنند

وی در ادامه با بیان اینکه نهادهای مختلف موظف به همکاری هر چه بیشتر با ستاد انتخابات استان هستند، افزود: بر اساس قانون انتخابات، نهادهای اجرایی موظفند نیروها و امکانات لازم را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند. در این زمینه برای مدیران دستگاه های اجرایی ضروری است. همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی چهار راهکار اساسی معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات را یادآور شد و افزود: توجه به اصول مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در روند برگزاری انتخابات مورد توجه قرار گرفته است. ستاد انتخابات استان و از تمامی ظرفیت های استان برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل استفاده خواهد شد.

معتمدیان همچنین به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو و ایجاد امید در حضور مردم پای صندوق های رای اشاره کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی استان با ارائه اسناد و مدارک، به صورت شفاف بر اساس اطلاعات لازم در خصوص دستاوردهای دولت سیزدهم و ایجاد امید در جامعه. در این زمینه نقش آفرینی کنید و از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما استفاده کنید.

وی همچنین با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی و دستگاه های خدمات رسان به مردم و کار شبانه روزی برای مردم در این زمان، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به ارائه حداکثری خدمات هستند. به مردم و هیچ وقفه ای در انجام وظایف قانونی و خدمت به مردم ایجاد نشود. ایجاد شود

توجه ویژه به تکمیل پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر اهتمام ویژه برای اتمام پروژه های نیمه تمام استان تاکید کرد و تصریح کرد: علاوه بر تلاش جدی برای اتمام پروژه ها، پروژه هایی که در این مدت افتتاح می شوند نیز باید در همین راستا به بهره برداری برسند. روز و خدمات لازم به مردم ارائه شود. حاضر.

معتمدیان همچنین به اجرای اکثریت مصوبات سفر شهرستانی اشاره کرد و افزود: در روند اجرای مصوبات سفر شهری هیچ پروژه ای نباید بلاتکلیف بماند و در برخی موارد باید مسائل و مشکلات موجود رفع و برای مابقی مصوبات تامین اعتبار شود. نیز اجرا شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به تکمیل و بازسازی آخرین واحدهای آسیب دیده زلزله شهرستان خوی در اسرع وقت اشاره کرد و اظهار داشت: با تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل واحدهای عمرانی زلزله در شهرستان خوی، به زودی تکمیل و بازسازی می شود. به زودی شاهد تکمیل ساخت و ساز تمامی واحدهای تخریب شده خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا