بهداشت و درمان

حسنیعلی شهریاری رئیس شورای هماهنگی جامعه سلامت کشور در انتخابات ریاست جمهوری شد

دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران در گفتگو با خبرگزاری سلامت، هدف از ابتکار تشکیل شورای هماهنگی جامعه بزرگ سلامت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را استفاده از ظرفیت های این انجمن در تا مشارکت حداکثری مردم در این رویداد ملی افزایش یابد.

دکتر سیدعلی ریاض با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم می تواند علاوه بر ایجاد امید و نشاط در جامعه، دسیسه های دشمنان را نیز خنثی کند، افزود: در این جلسه راهکارهای عملی و اجرایی برای برگزاری دوره ریاست جمهوری ارائه شد. انتخابات با شکوه هر چه بیشتر مورد بحث قرار گرفت.

به گفته وی، در این راستا مقرر شد با تشویق و ترویج موثر، مشارکت حداکثری جامعه نظام سلامت کشور در این رویداد مهم فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی جامعه بزرگ سلامت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: مقرر شد ستادی تخصصی در حوزه سلامت با محوریت انجمن اسلامی پزشکان ایران ایجاد و البته ارتباط برقرار شود. نامزدهای ریاست جمهوری

حسینعلی شهریاری هدف از تشکیل این شورا را ایجاد بستر ارتباطی بین جامعه پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان با رئیس جمهور آینده دانست و افزود: تلاش ما ارتقای نظام سلامت و رفع مشکلات و دغدغه های حوزه است. در برنامه ریزی با مشاوره تخصصی. به سلامتی کمک کنیم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی با بیان اینکه اعمال نظرات غیرتخصصی در این حوزه آسیب های جبران ناپذیری به سلامت مردم و حرفه پزشکی وارد می کند، تصریح کرد: هدف ما این است که انتصابات و سیاست گذاری ها با مشاوره تخصصی ساخته شده تا در نتیجه نظام سلامت رشد کند. و ارتقاء یابد.

در ادامه دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران به صدور بیانیه ای در این زمینه اشاره کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
ملت بزرگ قهرمان و بصیر ایران به ویژه جامعه سلامت کشور.
درود و رحمت خداوند بر شما حماسه سازانی که در برهه های تاریخ ملی حماسه می آفرینید. امروز دنیا آبستن حوادث بزرگ و روی آوردن به خواست ملت های ستمدیده است.
نقش انقلاب اسلامی به ویژه ائمه انقلاب در این حرکت عظیم مؤثر و قابل تحسین است.
اطاعت و هوشیاری شما ملت عزیز و آزادگان جهان، بزرگترین پشتوانه این حرکت اسلامی و انقلابی برخاسته از نیت پاک آزادگان است. آمریکای جهانخوار برهنه و بی حجاب نشان داده استکبار جز زبان زور چیزی نمی فهمد که مردان جبهه مقاومت (کانهوم بنیان مرصوس) مظهر این حرکت الهی و شرافتمندانه هستند و آزادگان جهان با حضور هوشیارانه خود در سراسر جهان به ویژه مراکز فرهنگی و دانشگاهی موید این امر است. و مشوق اصلی مقاومت در برابر رهبری معنوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی است.
ملت عزیز و هوشیار امروز حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری با شهادت خادم و خادم الرضا (ع) و سفر عزیز آیت الله رئیسی (ره) از دل جامعه درخواست شده است. سطح نظام مقدس جز با انتخاب رئیس جمهور. جمهوری اسلامی که توانایی ادای امانت و این رسالت بزرگ را دارد، کارساز نخواهد بود و خوشبختانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه را به درستی مشخص کرده اند. که اصل اول حضور مردم با هر سلیقه در صحنه انتخابات به عنوان اصل جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی یعنی نظام جمهوری با افزایش شور و نشاط انتخابات، تلاش برای ایجاد همدلی و انسجام نیروهای انقلاب است. با ضرورت حاکمیت اخلاق اسلامی و دوم انتخاب رئیسی فعال، پرتلاش، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، در این راستا انجمن اسلامی پزشکان ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی به همراه سایر ستادهای انتخاباتی ستاد انتخابات جامعه پزشکی سلامت کشور و جناب آقای دکتر حسینعلی شهریاری از اساتید فرهیخته، نخبه و برگزیده اعلام شد. و نماینده ملت شریف ایران در شورای اسلامی که خود عضو و رئیس شورای مرکزی انجمن است به عنوان رئیس شورای هماهنگی جامعه بهداشت و درمان دوره چهاردهم این چالش را پذیرفت. انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران. امید است با شور انقلابی در شرایط حساس کنونی و با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که ایران ماندگار و جاودانه، سربلند و پیشرو در همه عرصه هاست.

سید علی ریاض
دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا