حرکت بیمه درمانی برای تکمیل خدمات هوشمند در بحران – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

محمد مهدی نصسی با اشاره به اهمیت آماده سازی برای شرایط اضطراری گفت: “با تکیه بر منابع انسانی تخصصی و به روزرسانی های مداوم ، خدمات بیمه ای باید برای ارائه خدمات بیمه ارائه شود.”
وی تأکید کرد که وظایف هر بخش باید کاملاً تعریف و هماهنگ شود و افزود: “بیمه درمانی بخش مهمی از چرخه بهداشت در زمینه بهداشت است و برای ارائه خدمات مؤثر در بحران ها ، باید علاوه بر منابع مالی ، زیرساخت های هوشمند و دیجیتال نیز ارائه شود.”
مدیر سازمان بیمه درمانی با اشاره به تجربیات اخیر ، از جمله تخصیص منابع برای ارائه خدمات به آژانس های پیمانکاری در طی بحران های منطقه ای ، گفت: “این اقدامات نشان دهنده ضرورت برنامه ریزی پیش دبستانی و استفاده از ابزارهای هوشمند در مدیریت بحران است.”
دکتر نسیسی همچنین از مدیران استانی و کارمندان خواست تا در مسیر پویایی سازمانی و هوش خدمات حرکت کنند و تصمیمات تجزیه و تحلیل تخصصی را برای انجام اقدامات مؤثر در جهت تحول دیجیتال انجام دهند.