سلامت خانواده

جنایات صهیونیسم در اجلاس وزرای بهداشت بررسی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندی در این بیانیه با اشاره به جنایات اشغالگران فلسطینی در نسل کشی، کودک کشی و حمله به بیماران و بیمارستان های منطقه آمده است: جاودانه موضوعات بهداشتی، پزشکی و پیشگیری از بیماری های شایع و واگیر را بررسی می کند، اما امسال این اجلاس در قطر تحت تاثیر جنایات صهیونیست ها در منطقه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه کشورها باید کمک های پزشکی به لبنان و غزه را در دستور کار قرار دهند، افزود: امسال با شرایط ویژه. E ما با آسیب وحشتناک رژیم کودک کش روبرو هستیم و وظیفه داریم از افرادی که در بیمارستان ها آسیب می بینند حمایت کنیم.

وی به بررسی وضعیت بیماری هایی مانند تب دنگی و آبله میمون در کشورهای منطقه پرداخت جاودانه وی سایر موضوعات مطرح شده در اجلاس قطر را برشمرد و یادآور شد: بحث ویژه امسال شرایط بحرانی بیمارستان ها و درمان مجروحان حوادث لبنان و غزه خواهد بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حد توان به غزه و لبنان کمک کرده است و تعدادی مجروح لبنانی نیز در بیمارستان های ایران بستری شده اند. هستند.

هفتاد و یکمین نشست کمیته منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از 23 تا 26 اکتبر در دوحه قطر برگزار می شود. افغانستان، بحرین، جیبوتی، مصر، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، مراکش، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سومالی، سودان، سوریه، تونس، امارات متحده عربی و یمن اعضای آن هستند. جاودانه هستند

هیئتی از ایران به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای شرکت در این نشست به قطر سفر می کند. دکتر ظفر خاندی در حاشیه این دیدار وزرای بهداشت پاکستان، قطر، مصر، عربستان سعودی، عمان، تونس، لیبی، کویت، امارات متحده عربی و عراق و همچنین دکتر تو درس بخون آدهانوممدیرکل سازمان جهانی بهداشت و دکتر محبت بلخیمدیر دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی از این سفر بازدید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا