بهداشت و درمان

جمعیت زیادی در کشور درگیر ناباروری هستند/ بیمه‌های ما عمق ندارند

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، محمد رئیس زاده درباره اجرایی نشدن مصوبه اعطای نظام پزشکی به متخصصان بیولوژی تولید مثل، گفت: رشته های مختلفی در نظام پزشکی وجود دارد و هر کدام از این بخش ها. سهمیه خود را در انتخابات نظام پزشکی و مجلس دارد. مشخص هستند و یکی از گروه‌هایی که متخصصان بیولوژی تولید مثل در آن قرار می‌گیرند، می‌توانند در انتخابات نظام پزشکی مؤثر باشند و لازم است شورای عالی نظام پزشکی تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: شورای عالی نظام پزشکی هنوز به جمع بندی نرسیده است که کدام رشته از سامانه را به متخصصان جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل اختصاص دهد. کار اصلی انجام شده است، اما اینکه در چه گروه هایی هستند با تشخیص شورای عالی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به قانون جوانان در خصوص بیمه ها گفت: بیمه های ما عمق ندارد. جمعیت زیادی درگیر معضل ناباروری هستند که اگر مشکلات آنها را جدی نبینیم، آثار و عواقب آن بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: این حق مردم ماست که علم روز دنیا و بهترین تجهیزات را در خدمت مردم داشته باشند. این مطالب باید رعایت شود و پوشش بیمه ای عمیق تر شود تا مردم نگران دسترسی و کیفیت خدمات نباشند. وظیفه ما پیگیری مسائل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا