سلامت خانواده

جمعیت زیادی در کشور درگیر ناباروری هستند/بیمه های ما عمیق نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده درباره اجرایی نشدن مصوبه اعطای اعطای متخصصان بیولوژی تولید مثل در نظام پزشکی گفت: رشته های مختلف در نظام پزشکی وجود دارد و هر کدام از این گروه ها سهمیه خاصی در انتخابات سازمان نظام پزشکی دارند. نظام و مجمع آن و اینکه متخصصان زیست شناسی تولید مثلی که یکی از گروه ها در آن قرار گیرد می تواند در روند انتخابات نظام پزشکی موثر باشد و لازم است شورای عالی نظام پزشکی با دقت تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: شورای عالی نظام پزشکی هنوز به جمع بندی نرسیده است که کدام رشته از سامانه را به متخصصان جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل اختصاص دهد. کار اصلی انجام شده است، اما قسمتی از کدام گروه ها به تشخیص شورای عالی هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به قانون جوانان در خصوص بیمه ها گفت: بیمه های ما عمق ندارد. جمعیت زیادی درگیر معضل ناباروری هستند که اگر مشکلات آنها را جدی نبینیم، آثار و عواقب آن بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: این حق مردم ماست که علم روز دنیا و بهترین تجهیزات را در خدمت مردم داشته باشند. این مطالب باید رعایت شود و پوشش بیمه ای عمیق تر شود تا مردم نگران دسترسی و کیفیت خدمات نباشند. وظیفه ما پیگیری مسائل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا