سلامت خانواده

جزئیات پرداخت فوق العاده ویژه کارکنان نظام سلامت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی با اشاره به تلاش وزارت بهداشت برای ارتقای معیشت کارکنان نظام سلامت از ابتدای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دو خواسته ویژه کارکنان نظام سلامت و اصلاح میزان اضافه کار. با دستور بالاترین مقام وزارت برای اجرا در سطوح مختلف وزارتخانه ذیربط، شورای اسلامی و دولت به طور مستمر پیگیری شدند.

وی مسیر تحقق این مطالبات را متلاطم خواند و افزود: با تلاش های فراوان نظر مساعد دولت و شورای اسلامی به مبلغ 10 هزار میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت تصویب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع فوق العاده ویژه کارکنان نظام سلامت در قالب ترمیم حقوق بدون درج در احکام استخدامی موافقت کرده است که با همت وزارت بهداشت از سال آینده این ردیف را در احکام استخدامی لحاظ کند. .

رحیمی با تاکید بر اینکه هیچ فردی خاص تر از کارکنان نظام سلامت نیست، افزود: با تلاش وزارت بهداشت و با توجه به حساسیت های شغلی، فوق العاده ویژه به تمامی رده های کارکنان نظام سلامت تعلق می گیرد.

وی از ابلاغیه دولت در خصوص قانون احیای حقوق کارکنان نظام سلامت در روزهای اخیر به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: آیین نامه ای ساده و شفاف از سوی وزارت بهداشت برای اورژانس ویژه تهیه شده است که به اطلاع می رساند. هفته آینده به دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌رسد و اجرای آن بلافاصله آغاز می‌شود.» خواهد بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا