سلامت خانواده

جزئیات نرم افزار درمان و خدمات بیمه تکمیلی مستمری بگیران کشوری + لینک hs.mellatyar.app

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد با هدف تسهیل در امر سلامت بازنشستگان، نرم افزار درمانی بیمه ملت که وظیفه ارائه خدمات بیمه تکمیلی را بر عهده دارد، طراحی شد. و در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد. به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و تسهیلات بسیاری را در اختیار این افراد قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، امکاناتی از قبیل ایجاد پروفایل اختصاصی برای هر بیمه شده، امکان جستجوی مراکز درمانی، مشاهده سوابق درمان، ثبت هزینه های درمان و بارگذاری آنلاین مدارک و مدارک پزشکی و تماس با پشتیبانی نرم افزاری شرکت بیمه ملت از جمله ویژگی ها و ویژگی های نرم افزار درمان این شرکت بیمه ملت صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و کارکنان خدماتی است.

در این گزارش درباره ثبت نام و ایجاد پروفایل آمده است که بازنشستگان می توانند با مراجعه به آدرس hs.mellatyar.app یا اسکن کد QR روی پوسترهای اطلاعاتی ثبت نام و مشخصات خود را در این اپلیکیشن ایجاد کنند.

در ادامه این گزارش در مورد جستجوی مراکز درمانی تصریح شده است. با استفاده از این اپلیکیشن، بازنشستگان می توانند به راحتی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت را در سراسر کشور جستجو کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

ثبت هزینه های درمانی بر اساس این نرم افزار امکان ثبت هزینه های درمانی را به راحتی و به صورت آنلاین و بارگذاری مدارک مربوطه برای بازنشستگان در این اپلیکیشن فراهم می کند.

در خصوص مشاهده مدارک پزشکی، بازنشستگان می توانند با مراجعه به بخش مدارک پزشکی این اپلیکیشن به اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی و افراد تحت تکفل خود دسترسی داشته باشند.

بازنشستگان می توانند در صورت بروز مشکل یا نیاز به راهنمایی از طریق این اپلیکیشن با مرکز پشتیبانی بیمه ملت تماس گرفته و از خدمات مشاوره و پشتیبانی این نرم افزار بهره مند شوند.

طراحی و ارائه این نرم افزار گامی دیگر در راستای ارائه خدمات نوین و باکیفیت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که این اقدام مورد استقبال قرار می گیرد و بازنشستگان می توانند با مراجعه به آدرس hs.mellatyar.app به آدرس نرم افزار درمان بیمه ملت را دانلود و استفاده کنید. انجام دادن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا