سلامت خانواده

جزئیات خدمات بیمه درمانی در جنگ تحمیل شده – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

براساس خبرگزاری MEHR ، طبق اعلام امور مشتری و مرکز اطلاعات سازمان بیمه درمانی ایران ، محمد مهدی نسی ، مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران ، گفت: “دوره 6 روزه ITIAN ITRIAN INTORE INTORY IRIAN از 9 ژوئن تا 6 ژوئیه ، با اشاره به آمادگی سازمان ، پایداری و پایداری کشور. مقاومت و استمرار خدمات در سیستم بهداشت و درمان کشور با عملکرد منسجم ، سریع و هدفمند.

Nassehi افزود: آمار نشان می دهد که بیش از 5 میلیون خدمات بهداشتی سرپایی از طریق بیش از 6000 مرکز فعال پزشکی و تشخیصی در کشور از اول ژوئن تا 6 ژوئیه به بیمه شده ارائه شده است. این خدمات که به طور گسترده مورد توجه قرار می گیرند ، شامل داروسازی ، آزمایشات ، تصویربرداری ، فیزیوتراپی و خدمات هستند. علاوه بر این ، پوشش خدمات بیمه بستری نیز در سراسر کشور غیر ضروری بود.

وی با توجه به اقدامات نظارتی سازمان ، گفت: در همین مدت ، بیش از 5 مرکز بهداشت حساس توسط تیم های نظارت و ارزیابی سازمان در استانها مورد بررسی قرار گرفتند. مدیرعامل سازمان و مدیران ارشد نیز در خط مقدم ارائه خدمات شرکت کردند و مستقیماً پیام اعتماد و پشتیبانی از استان ها را تحت نظر داشتند.

مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران با اشاره به خدمات پاسخگویی سازمان و بنادر In -Person سازمان ، گفت: از اولین ساعات بحران ، زیرساخت های پاسخگویی 2 ساعته سازمان در سیستم و سایر بنادر غیر رسمی به خوبی کار می کنند. فقط در یک بازه کوتاه ، بیش از 6000 درخواست محبوب از طریق تلفن ، چت آنلاین ، پورت مجازی و سیستم MYZRM دریافت و پاسخ داده شد. با این حال ، طبق دستورالعمل های دفاعی غیر عملیاتی ، مسئولیت پذیری به طور موازی در دو مرکز تهران و شیراز برنامه ریزی شده است. شیراز با بسته شدن مرکز تهران ، بار خدمت را بر عهده گرفت.

Nassehi افزود: با وجود فشار مضاعف به شبکه تأمین مالی ، آژانس بیمه درمانی توانست به سرعت منابع مالی دریافت شده از خزانه داری دولت را به مراکز پزشکی توزیع کند. این اقدام زمانی صورت گرفت که بسیاری از بیماران بیمه شده و ویژه به خدمات فوری نیاز داشتند و سازمان با حداکثر ظرفیت نیز تمام صدمات اخیر را پذیرفت.

وی گفت: “در این رابطه ، تسهیلات ویژه ای برای تجدید خودکار پوشش بیمه گروه های آسیب پذیر مانند روستائیان ، دکوراسیون کم درآمد و کارمندان دولت فراهم شده است تا اطمینان حاصل شود که به دلیل انقضاء بیمه ، هیچ کس از خدمات درمانی محروم نمی شود.”

مدیر عامل سازمان بیمه درمانی ایران اظهار داشت: واحدهای مختلف سازمان خدمات خود را بدون همدلی کامل و ارتباطات فوری از طریق سیستم های داخلی و فضای مجازی ایمن ادامه دادند. همچنین محتوای گسترده آموزشی و اطلاعاتی وجود داشت که از طریق رسانه ها و مرکز تماس در دسترس عموم قرار گرفت. در یک مرحله دیگر ، مرکز امور مشتری سازمان با تولید محتوای پرسش و پاسخ و پاسخ دادن به محتوا مطابق با آیین نامه اجرایی ، نقش مهمی در آگاهی عمومی از خدمات درمانی الکترونیکی در بحران ایفا کرده است. تولید و انتشار اطلاعیه ها و اخبار مرتبط در رسانه ها نیز نقش تعیین کننده ای در کاهش اضطراب عمومی و هدایت بیمه گذاران به مسیر درست داشت.

Nassehi تأکید کرد: آژانس بیمه درمانی ایران توانسته است با تکیه بر منابع انسانی قدرتمند انسانی ، سیستم های دیجیتالی داخلی ، مدیریت سریع و تصمیم گیری هوشمند ، اعتماد به نفس عمومی را تقویت کرده و خدمات بهداشتی و درمانی حیاتی را در سراسر کشور ارائه دهد. این تجربه ، که بار دیگر ثابت کرده است ، در هر شرایطی غیر ضروری است ، یک الگوی ذکر شده برای مقاومت در برابر سیستم بهداشت در آینده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا