اخبار سلامت

جزئیات خدمات اورژانس به زائران مشهد/استقرار2بیمارستان صحرایی

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، جعفر میادفر درباره روند ارائه خدمات درمانی به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور با محوریت مشهد مقدس. دانشگاه علوم پزشکی امکاناتی را برای زائران فراهم کرده است تا بتوانند با خیال راحت و آسوده از آن استفاده کنند. دریافت خدمات پزشکی و زیارت امام رضا (ع).

وی افزود: در این راستا 32 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو بیمارستان صحرایی در ملک آباد و داخل صحن حرم رضوی مستقر شده است.

میادفر ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین و جمعیت زیاد در حرم، 30 تیم واکنش سریع دو نفره در حاشیه حرم مستقر شده و به صورت پیاده به بالین بیماران اعزام می شوند و خدمات سرپایی و در صورت نیاز ارائه می کنند. ، آمبولانس اعزام می شود. . همچنین 30 دستگاه موتورلنس برای این منظور در حالت آماده باش قرار گرفته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور از نظارت بهداشتی بر موکب های توزیع مواد غذایی خبر داد و تصریح کرد: تیم های بهداشتی برای نظارت بر پخت غذا، حفظ زنجیره سرد و کنترل بهداشت آب در موکب های عرضه غذا در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه به نکات ایمنی در هنگام رانندگی تاکید کرد: زائران پس از هر ساعت رانندگی در مسیر بازگشت از حرم رضوی به شهرهای خود دقایقی استراحت کنند تا بتوانند با خیال راحت تردد کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا