اخبار سلامت

جزئیات تعهدات بیمه سلامت در حوزه سوختگی

به گزارش گروه اجتماعی سلامت پرس ، محمداسماعیل کاملی درباره تجهیزات قابل پرداخت برای سوختگی در بیمه سلامت اظهار داشت: طبق تبصره 1 مصوبات هیات وزیران، هزینه خدمات اساسی و مواد مصرفی مشترک برای بیمه سلامت و … تخت سوختگی معادل 12 درصد تعرفه اقامت (هتلینگ) می باشد. ) همچنین انواع پانسمان سوختگی و پانسمان نقره بر عهده سازمان بیمه سلامت می باشد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پوشش بیمه ای داروها بر اساس بسته خدماتی توسط سازمان های بیمه گر پایه محاسبه و پرداخت می شود و این در حالی است که پوشاک کمپرسی مشمول تعهد سلامت نیست. سازمان بیمه ایران.

وی در خصوص تعهدات سوختگی در بستری تصریح کرد: کلیه خدمات و هتلینگ بیماران سوختگی در بخش های بستری عادی، بخش سوختگی و بخش مراقبت های ویژه سوختگی (BICU) بر اساس تعرفه مصوب هیأت وزیران با سهم 90 درصد (همانند). سایر بیماران) و در صندوق دارای تخفیف با سهم 95 درصدی سازمان می باشد.

کاملی گفت: مابه التفاوت هزینه دارو و تجهیزات در موارد سوختگی شدید را با تایید کمیته استان (ویژه و صعب العلاج) پرداخت می کنیم، علاوه بر هزینه سهم سازمان، پرداخت اولیه نیز از طریق هزینه خارج از معیارها

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا