سلامت خانواده

جزئیات برگزاری جلسات وزارت بهداشت و گروه های پرستاری – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو صادق نیت در نشست با اعضای شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان سازمان نظام پرستاری و برخی سازمان های فعال در این حوزه با هدف از حل مشکلات پرستاران، تصریح کرد: علاوه بر جلسات برگزار شده، از مجموعه پرستاری نیز دعوت کردیم تا مسائل و مشکلات را به طور کامل ارائه و جمع بندی کنند.

وی افزود: معوقات و مطالبات پرستاران مهم ترین مشکلاتی بود که در این جلسات مطرح شد چرا که این موضوع باعث نارضایتی پرستاران در برخی شهرستان ها نیز شد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. E به این موضوع

صادق نیت با بیان اینکه اقدامات موثری از سوی رئیس جمهور و وزیر بهداشت در زمینه مطالبات پرستاران انجام شده است، ادامه داد: موضوع قیمت گذاری خدمات پرستاری و مشکلات پیش روی این قانون با معاون رئیس جمهور نیز در میان گذاشته شد. سلامت است و در این راستا باید اقدامات اساسی در جهت اجرای بهتر آن انجام شود.

مشاور وزیر بهداشت و متولی این وزارتخانه در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع فوق فوق العاده ویژه، ترویج علاقه Veri و عدالت نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید پیگیری شود.

صادق نیت با تاکید بر توجه همه جانبه به همه گروه های بالینی گفت: باید به گروه پرستاری به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین اعضای کادر پزشکی توجه ویژه بیشتری شود.

وی ادامه داد: باید در کنار هم باشیم و به حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی کمک کنیم.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی استفاده از ابزارها و قوانین مصوب را بهترین راه حل برای اجرا و رفع مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه رایزنی ها و پیگیری ها نیز باید از طریق شورای اسلامی شهر انجام شود. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا