سلامت خانواده

جرم 11 کیلوگرمی در معده خانم 26 ساله کرمانشاهی; این زن فکر می کرد چاق است!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه توده 10 کیلویی را از معده زنی 26 ساله که به اشتباه تصور می شد اضافه وزن دارد و از سال گذشته رژیم و ورزش را آغاز کرده بود، خارج کردند.

ایرنا در خبری نوشت: زن 26 ساله ای که به اشتباه به دلیل بزرگی شکم خود تصور می کرد اضافه وزن دارد و از سال گذشته رژیم غذایی و ورزش را آغاز کرده بود، پس از مراجعه به درمانگاه با درد شدید شکم، تحت سونوگرافی قرار گرفت. قرار داده شد نتایج این معاینات وجود توده بزرگی را در تخمدان راست وی نشان داد. پس از تشخیص، بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی به سرپرستی دکتر طیبه نوری فوق تخصص جراحی زنان و زایمان و با همکاری تیم بیهوشی به سرپرستی دکتر نادرسپاهی موفق شدند توده ای به وزن 10 کیلوگرم و 700 گرم را از شکم بیمار خارج کنند. کارکرد 2 ساعته این عمل بدون هیچ گونه آسیبی به تخمدان ها و با حفظ اندام های تناسلی بیمار با موفقیت به پایان رسید.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرن ترین مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی در مناطق غرب و شمال غرب کشور می باشد که در تاریخ 15 بهمن ماه 1383 به طور رسمی به بهره برداری رسید.این مجموعه بیمارستانی کار خود را با 515 تخت و هم اکنون حدود 1000 تخت فعال دارد.

اکنون بیش از 2500 نفر اعم از فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل بخش های مختلف شبانه روز در این بیمارستان برای ارائه خدمات به مردم مشغول به کار هستند.

در حال حاضر حدود چهار هزار تخت بیمارستانی در استان کرمانشاه در قالب 18 بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، 2 بیمارستان خصوصی، 3 بیمارستان نظامی و 2 بیمارستان تامین اجتماعی فعال است.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا