سلامت خانواده

ثبت نام اینترنتی کارت سوخت مجددا به تعویق افتاد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دانشجو، ثبت نام اینترنتی اپلیکیشن کارت سوخت که قرار بود از ابتدای خرداد ماه سال جاری اجرایی شود، بار دیگر به تعویق افتاد. از آذرماه سال گذشته مسئولان نفتی موضوع ثبت نام اینترنتی کارت سوخت را مطرح کردند و طبق وعده ها قرار بود این تصمیم در بهمن ماه سال گذشته اجرایی شود که این امر محقق نشد.

پس از آن مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در فروردین ماه سال جاری اذعان داشت که مردم از اردیبهشت ماه امسال می توانند کارت سوخت جدید و المثنی را به صورت آنلاین صادر کنند اما این وعده برای دومین بار محقق نشد.

در حالی که با رونمایی از سامانه ثبت نام آنلاین درخواست کارت سوخت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران و با حضور مسئولان نفت و فرجا، انتظار می رفت این تصمیم از ابتدای خرداد ماه اجرایی شود. اما هنوز خبری از آن نیست. نیست.

به گفته مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا، فرآیند ثبت نام اینترنتی کارت سوخت از خرداد ماه سال جاری راه اندازی می شود. اما با گذشت 22 روز از خرداد هنوز این اتفاق نیفتاده است و به گفته محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ثبت نام اینترنتی کارت سوخت تنها برای خودروهای با پلاک جدید و به صورت اینترنتی امکان پذیر است. ثبت کارت هوشمند سوخت المثنی نیازمند اطلاعات تکمیلی از طرف تحقیق و توسعه نجات دهنده است.

این در حالی است که مهدی سیدهاشمی در پاسخ به یکی از رسانه ها اعلام کرده بود: تمامی اطلاعات، زیرساخت ها و بسترهای لازم توسط نیروی انتظامی (بنیاد تعاون فرجا) در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است و مشکلی برای راه اندازی این سامانه در آدرس زیر وجود ندارد. لحظه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا