علمی و فناوری

تیک‌تاک قابلیت چت گروهی با حداکثر ۳۲ کاربر را معرفی کرد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، TikTok قبلاً به کاربران خود اجازه می داد تا با دیگران پیام تبادل کنند. اما این پلتفرم اکنون قابلیت ایجاد چت گروهی را نیز معرفی کرده است که البته محدودیت های خاصی برای کاربران زیر سن دارد. بر این اساس هر گروه چت تیک توک می تواند 32 کاربر داشته باشد اما کاربران 13 تا 15 ساله نمی توانند به این گروه ها بپیوندند.

محدودیت دیگر برای کاربران زیر 18 سال این است که آنها فقط می توانند دعوت از گروه هایی را بپذیرند که حداقل یک نفر را که دنبال می کنند در آن گروه باشد. تیک توک قبلا از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده به دلیل نقض قوانین مربوط به حقوق کودکان شکایت کرده بود.

پشتیبانی از چت های گروهی در تیک توک

مزیت مهم قابلیت چت گروهی در تیک توک این است که به کاربران این برنامه اجازه می دهد بدون ارسال جداگانه ویدیو برای دیگران، آن محتوا را در گروه برای دیدن همه ارسال کنند. همچنین امکان مسدود کردن و بی صدا کردن کاربران و گزارش پیام های خاص در چت وجود دارد.

برای ایجاد یک گروه چت در تیک توک، ابتدا باید دکمه Inbox را انتخاب کنید، روی Chat کلیک کنید و آنهایی را که می خواهید به گروه اضافه کنید، انتخاب کنید. در نهایت، برای ایجاد گروه چت خود، روی «شروع چت گروهی» کلیک کنید.

در اینجا محدودیت های دیگری وجود دارد. برای مثال، فقط می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که افرادی که دنبال می‌کنید از شما دعوت کرده‌اند به آن بپیوندید. همچنین اگر در قسمت تنظیمات مشخص کرده باشید که هیچکس نمی تواند به شما پیام دهد، نمی توانید دعوت نامه برای عضویت در گروه های چت تیک توک دریافت کنید.

TikTok علاوه بر امکان ایجاد گروه‌های چت، به کاربران این امکان را می‌دهد که استیکرهای خود را از طریق یک پلتفرم خاص طراحی کرده و از آن‌ها در پیام‌های شخصی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا