اخبار سلامت

تولید و توزیع “شیرخشک” در تعطیلات نوروز متوقف نمی شود

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، علیرضا رستمی با اشاره به تلاش مستمر سازمان و معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی در سال 1402، اظهار داشت: نظارت بر حوزه فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، به ویژه در روزهای پایانی سال جاری و نوروز پیش رو. در روزهای غیر تعطیل با همین شدت کار خواهیم کرد.

مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تاکید بر تداوم خدمت رسانی با ظرفیت فراتر از روزهای غیر تعطیل، گفت: هیچ گونه تعطیلی و محدودیتی در چرخه تولید و توزیع شیرخشک نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور فعال همکاران، از شرکت های پخش شیرخشک خواسته ایم که از تعطیلی و حتی محدودیت چرخه توزیع خودداری کنند، لذا این اطمینان را به مردم عزیز می دهیم که وقفه ای در پودرها ایجاد شود. چرخه شیر از تولید تا تحویل به شعب استان و در نهایت به داروخانه. نمی تواند

مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه سخنان خود به بررسی ذخایر شیرخشک و غذای خاص در داروخانه پرداخت و تصریح کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از کمبود در ایام نوروز انجام شده است.

وی از دیگر اقدامات در حوزه مذکور، بازرسی از داروخانه های منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشک رژیمی قبل از ایام نوروز را برشمرد.

به گفته رستمی، ادارات غذا و دارو در سراسر کشور به شکایات واصله رسیدگی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا