اخبار سلامت

تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم نماز جمعه

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، اسماعیل فراهانی معاون عملیات فنی و اورژانس استان تهران اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم در مراسم یادواره شهید مقاومت؛ با توجه به حضور پرشور مردم در مراسم یادواره شهید مقاومت؛ 2017/02/13 سید حسن نصرالله و نماز جمعه، ظرفیت عملیاتی اورژانس استان تهران افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: در این مراسم 70 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه دو فروند بالگرد اورژانس و یک فروند هواپیمای بال ثابت اورژانس، 11 دستگاه خودروی فرماندهی و 5 دستگاه خودروی پشتیبانی و 30 دستگاه موتورلنس آماده خدمت رسانی هستند.

فراهانی ادامه داد: 50 نیروی واکنش سریع با پای پیاده در این مراسم حضور دارند که می توانند به سرعت پاسخگوی نیازهای اضطراری باشند.

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران گفت: با افزایش تعداد نیروها به 900 نفر، پوشش کامل و موثری برای مدیریت شرایط اضطراری و ارائه خدمات به شرکت کنندگان فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، مراسم بزرگداشت شهید نصرالله و یارانش از جمله شهید نیلفروشان از دقایقی پیش با حضور پرشور اقشار مختلف مردم تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است. پس از این مراسم، نماز جمعه تهران در مقابل حضرت آیت الله خامنه ای اقامه می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا