سلامت خانواده

تمهیدات اضطراری ویژه مراسم تشییع شهید هانیه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل توکلی ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی به ملت قهرمان فلسطین و ملت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، شهادت رئیس دفتر سیاسی را تسلیت گفت. جنبش مقاومت حماس از تمهیدات این سازمان برای برگزاری مراسم نماز بر پیکر این مجاهد. نستوه از تشییع و وداع با شهید مقاومت با حضور عموم مردم در تهران خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح پنجشنبه تا پایان مراسم در مسیر تشییع مستقر هستند.

وی تصریح کرد: 50 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 70 دستگاه خودرو موتورلنسیک دستگاه خودروی سیار ارتباط رادیویی، 20 دستگاه خودرو فرماندهی، 4 دستگاه خودروی پشتیبانی عملیات و دو درمانگاه سیار در قالب بیش از 350 کارشناس عملیاتی آماده خدمت رسانی در این مراسم هستند.

توکلی ادامه داد: دو فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای جت ثابت، مرکز عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباط اعزام و عملیات، پایگاه‌های اورژانس استان تهران، مراکز درمانی، آمبولانس‌های خصوصی و مدیران ارشد و مسئولان این سازمان طی مدت رویداد. تشریفات در آماده باش کامل است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران افزود: شهروندان می توانند در صورت نیاز احتمالی به خدمات فوریت های پزشکی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و یا به تیم های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا