علمی و فناوری

تلگرام تا اواسط مردادماه فروشگاهی برای مینی‌اپ‌ها راه‌اندازی خواهد کرد

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام اخیرا اعلام کرده است که این پیام رسان محبوب تا پایان جولای (اواسط مرداد) فروشگاهی برای اپلیکیشن های کوچک و مرورگر درون برنامه ای با پشتیبانی داخلی از وب 3 راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)پاول دورف در پست جدیدی در کانال خود می گوید سال 2024 به عنوان سالی که صدها میلیون نفر با بلاک چین آشنا می شوند در تاریخ ثبت خواهد شد و تلگرام در مرکز این تحول اجتماعی قرار دارد. در همین راستا، این پلتفرم قرار است در ماه جاری فروشگاهی برای اپلیکیشن های کوچک و مرورگر درون برنامه ای با پشتیبانی از صفحات وب 3 را معرفی کند.

پاول دورف می‌گوید این پلتفرم اقداماتی را برای مبارزه با کلاهبرداری از سوی افرادی که تازه وارد رمزنگاری شده‌اند انجام خواهد داد. به گفته مدیر عامل این پیام رسان، تلگرام نیز به زودی مانند اینستاگرام، تاریخ ثبت نام و کشور اصلی اکانت های عمومی را نمایش می دهد. سازمان‌ها همچنین می‌توانند از برنامه‌های کوچک برای برچسب‌گذاری کانال‌ها برای ایجاد یک بازار یا بازار غیرمتمرکز برای فرآیند تأیید شخص ثالث استفاده کنند.

اخیراً تلگرام و شبکه بلاک چین TON با موفقیت چشمگیر بازی هایی مانند Hamster Combat و NatCoin توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. به گزارش دورف، همستر کامبت در 81 روز 239 میلیون کاربر جذب کرد که رقم فوق العاده ای است. صرافی Baybit نیز اخیراً اعلام کرده است که توکن HMSTR در پلتفرم پیش‌بازار OTC این صرافی فهرست شده است.

با این حال، هیاهوی پیرامون این بازی باعث شده است که کلاهبرداران برخی از کاربران را با حملات فیشینگ و وعده توزیع رایگان توکن های همستر جعلی به دام بیاندازند. البته کارشناسان امنیتی می گویند که این حملات زمانی موفقیت آمیز است که کلاهبرداران اطلاعات ورود به حساب کاربری تلگرام کاربران را دریافت کنند. کلاهبرداران پس از ورود به حساب کاربری به حساب های شخصی کاربر دسترسی پیدا می کنند و می توانند اطلاعات آنها را سرقت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا