بهداشت و درمان

تلاش می کنیم کام ملت با فرزندآوری آسان شیرین شود

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، بهرام عین اللهی در پیام خود گفت: جمعیت، این عامل مهم در پیشرفت جامعه بشری و این شاخص پویایی زندگی انسان، پیش نیاز حفظ سلامت انسان است. استقلال و تحقق امنیت کشور.

امروزه که پدیده پیری جمعیت در جهان به یک بحران فزاینده در توسعه کشورها تبدیل شده است، جوانی جمعیت می تواند به شاخص توسعه یافتگی کشورها تبدیل شود.

اکنون در آستانه سومین سال اجرای قانون مترقی حمایت از خانواده و جوانان جامعه، بر این باوریم که تلاش برای حفظ و ارتقای جوانان جمعیت، اولویت راهبردی و سیاست حیاتی نظام اسلامی است. جمهوری ایران در سالهای آتی و وزارت بهداشت با تدابیری چون آموزش رایگان در دوران ازدواج، ارائه رایگان خدمات زایمان طبیعی، پوشش بیمه ای 90 درصدی درمان ناباروری، پرداخت پلکانی (افزایش) مشاوره بچه داشتن به کلیه ارائه دهندگان خدمات و پیشگیری و مقابله با سقط جنین عمدی، نهایت تلاش خود را برای رعایت شأن مادر به کار خواهند گرفت. نهد و بچه داشتن با خدمات ارزان، آسان و سخاوتمندانه در حوزه سلامت، کام مردم شریف ایران را شیرین کنید.

همچنین معتقدیم در مسیر فرهنگ سازی جمعیت نیازمند کمک مستمر و سیستماتیک گروه های مردمی و نخبگان فعال در حوزه جمعیت هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک روز ملی جمعیت و با شعار «سهم من از جوانان ایران» از زحمات فعالان عرصه جمعیت و همکاران ارزشمندی که در مسیر جوانان جمعیت کشور گام برمی دارند ارج می نهم.

امید است با تلاش همگان در اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانان» این سرمایه عظیم انسانی حفظ شود تا آینده روشنی برای ایران عزیز در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی رقم بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا