سلامت خانواده

تلاش ماندگار پزشکان برای مبارزه با ویروس کرونا – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سید حیدر محمدی آمده است: اول شهریور ماه هر سال مصادف با سالروز تولد حکیم و پزشک نامدار ایرانی ابوعلی سینا است و نام و یاد پزشک و جامعه پزشکی به یادگار مانده است. با آن مرتبط بوده است.

تاریخ پزشکی، به ویژه در ایران عزیزمان، کتاب گسترده ای از فداکاری، مجاهدت و فداکاری در راه همنوعان است. هیچ فردی نمی تواند بیش از پزشک بودن به نوع بشر فرصت انجام مسئولیت یا تعهد بدهد.

مراقبت از بیمار نیاز به مهارت های فنی، دانش علمی و درک انسانی دارد و این پزشک است که از آن سود می برد. دریافت کنید او از شجاعت، فروتنی و عقلانیت خود، خدمات منحصر به فردی را به همنوعان خود ارائه می دهد و عمارتی ماندگار از ویژگی های برجسته در درون خود می سازد.

جامعه پزشکی ایران در طی ماه های گذشته بار دیگر با مجاهدت های دلاورانه و شهادت طلبانه خود در عرصه های دفاع مقدس، علم و نوآوری و به ویژه مجاهدت ماندگار، در مسیر مأموریت خود، نام و آوازه خود را در دل ها جا انداخت. در برابر ویروس کرونا. و زندگی مردم ایران اسلامی طنین انداز است سبک و جاودانه اش کن.

امسال روز پزشک با اربعین حسینی، ماه ابراز ارادت و تسلیم به آستان حضرت حسین بن علی (ع)الف) طبیب دلهای عاشق همنشین است. به خاطر این روزها برای روح مقدس سفیدپوشان فکر کن ما اینجا هستیم و از خداوند طلب رحمت و رحمت می کنیم.

ضمن تبریک و گرامیداشت روز پزشک و ادای احترام به پزشکان شریف کشورمان، خداوند را به خاطر این همه شاکریم. موفق باشید ایثارگران آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون خدمت به آحاد جامعه را دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا